Elikkä tollaista tallentavaa olen katsellut,oliskos kellään käyttö & muita kokemuksia kyseisestä laitteesta,hyvät & huonot puolet, oliskos kannattava ostos,hintaa MBnetin hintaseurannan mukaan 223€ - 271€ ostopaikasta riippuen.Muitakin vaihtoehtoja voi ehdotella.
Tuosta laitteesta ei ole käyttö kokemusta, mutta eroja on. Kannattaa tarkkaan harkita mitä ostaa. Esim. itse en tiennyt noista mitään ja ajattelin kokeilla Gigantista Matsuin "halppis"-versioo. Oli sitten aivan takalistosta koko vehje. (Hinta 179€) Vein laitteen takasin ja kävin muualta ostaan Panasonicin (oliskohan ollu joku ES-15) hintaan 199€ (Oikea hinta 259€, mutta myyjä polki hintaa vähän alaspäin.) Kuvan ja äänenlaatu aivan loistavia enkä luopuis kyllä enää tuosta vehkeestä.
Tossa katselin vähän kommentteja tosta LG 7500 laitteesta ja löytyi sellainen homma jossa mainittiin,että laite ei toimi DigiBoxin kanssa, jos aikoo tallentaa ohjelmaa boxin kautta,niin ei onnistu,pitääköhän paikkansa.Myös suomenkielisen käyttöohjeen puuttumista on valiteltu.
Pitää ja ei pidä paikkaansa, suoraan härveli ei osaa nauhoittaa, vaan digipoksista valitaan haluttu kanava jonka jälkeen valitaan 7500:sta oikea scart paikka tai millä liitännällä se on kytketty kiinni. Divx toistuu hyvin, osassa xvid;jä ei laite osaa kelata pätkää mihinkään suuntaan vaan jumii ja pätkä alkaa alusta Tekstityksessä eniten ärsyttää niiden valkeus ja puuttuvat reunat. Tekstit katoavat valkeata taustaa vastaan helposti. Tavutuksessa on joskus ongelmia, ei osaa jakaa tekstejä oikein. Netistä ei ole löytynyt itse asennettavaa firmistä. otin asiasta yhteyttä LG:n maahantuojaan joka käski ottaa yhteyttä Powermilliin ja kysyä sieltä onko tekstien suhteen mitään parannusta olemassa. Yhteydenotto on jäänyt tekemättä. Lisäksi käynnistyminen ja levyn tunnistaminen kestää ja kestää. Kaikestas huolimatta ihan jees ostos 129€ hintaan Citymarketin tarjouksesta.