Tabletti ~ 300 euroa

Viestiketju Uutta kannettavaa ostamassa -osiossa. Ketjun avasi kurki 29.05.2013.

1. kurki

kurki Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hei!

En ole ikinä omistanut Tablettietokonetta mutta nyt on herännyt kiinnostus laitteisiin. Kysyisinkin teiltä viisaammilta tai ainakin enemmän tableteista perillä olevilta neuvoa hankittavan laitteen valintaan.

Budjetti olisi tuo n. 300 euroa josta kyllä pystyn joustamaan mikäli joku esim. 50 euroa kalliimpi laite olisi ominaisuuksiltaan selkeästi parempi kuin sitä edullisemmat.

Käyttötarkoitus olisi kotikäyttö eli en tarvitse 3G yhteyttä. Koko joko 7 tai 10 tuumaa. En oikeastaan osaa vielä sanoa kumpi olisi kätevämpi tai mukavampi koko käyttää. Peruskäyttö on todennäköisesti internetissä surfailua.

Oikeastaan suurin toiveeni laitteen suhteen olisi se, että saisin maksamaani hintaan nähden mahdollisimman hyvän suorituskyvyn ja muistikapasiteetin (vai tarviiko sitä edes juurikaan tableteissa???). Monipuoliset liitäntäpaikat olisi tietysti plussaa. HDMI-varsinkin mikäli sellaisia edes on näissä tableteissa?

Löytyykö mainitsemani budjetin sisältä laitteita jotka jaksaisivat esim. toistaa Hd-laatuista kuvaa?

P.S. Ei mielellään Applen tuotteita elleivät sitten ole ominaisuuksiltaan parhaita

2.  
  3. Datanen

Datanen Guest

Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
  4. Peku

Peku Active member

Kiitokset:
    76
    Pisteet:
    58
    Ainol Novo Spark ~250€, suomesta 1 vuoden takuulla, 9 tuumanen retina näyttö. Tai jos pienempää niin Ainol Novo Venus ~130€, pieni ja pippurinen, 7 tuumanen IPS näyttö, 1 vuoden takuulla. Molemmissa mini hdmi.
    http://tabletvarasto.com/
    http://murobbs.plaza.fi/taskumuro-p...ilaitteet/873855-ainol-novo-tabletit-122.html
    Tuolta murosta kannattaa lukea lisää kyseisistä tableteista. Itse ostin hero 2 ja olen ollut tyytyväinen, ei mitään vikoja. Näyttö on hyvä, potkua riittävästi ja firmis on sulava. Ainoa miinus on oikeastaan se että mitään päivityksiä ei tipu automaattisesti vaan täytyy asentaa firmis itse. Helppo homma tosin.

5. hanki

hanki Regular member

Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    10" täppäreistä en osaa sanoa, mutta tuo nexus 7 joka on 7" on todella kehuttu ja suosittu, niin eiköhän se ole tuohon hintaan paras 7"

6. Datanen

Datanen Guest

Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Nexys 7 on tosiaan erinomainen tabletti. Se on ollut minulla käytössä noin puolivuotta ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen.

Jaa tämä sivu