ois xbox kyssä jos ostat xbox pelin ja pelaaat niin tarviiko levyä seuraavalla kerralla käytäää eli pystyykö peliä tavallaaan lataamaan kovolle?? haluaisin tietää oon ostamassa xboxia vastatkaa pliissu
Eipä pysty. Ainoa mahis pelata pelejä kovolta, on modatulla xboxilla. Sekin vaatii tosin enemmän hommaa kuin pelin käynnistämisen kerran.
Eli jos Xbox on modattu niin riittää kun kopioi pelin kerran kiintolevylle. Tämän jälkeen ei tarvitse enää pelin DVD-levyä. Mutta jos käytät tätä toimintoa niin on kannattavaa hommata myös isompi kiintolevy modauksen yhteydessä. Nykyiselle kiintolevylle mahtuu vain yksi peli.
Joo tolla modaamisella tulee maholliseks pelien kopioiminen kiintolevylle eikä sillon enää oikeestaan sitä levyy tarttee pelin pelaamiseen. Ja tosta pelien määrästä, niin mä oon tunkenu omalle 8Gb:n kovolle (alkuperänen) periaatteessa kaks pelii: Halo 1 ja Halo 2. Halo 1:n sain mahtumaan kokonaan kovolle, mutta Halo 2:sta sain vain moninpelin mahtumaan tilanpuutteen vuoksi. Tosin en kyllä kokeillut Halo 2:ssa että oisko pelkkä kamppanja mennyt kovolle. Tosin käsittääkseni kaikkia pelejä ei voi jakaa tolla tavalla moninpeliks ja yksinpeliks erikseen tai no se tietenki riippuu enemmän siitä onko siinä pelissä yleensäkään moninpelii. Mutta tosiaan, jos nyt aiot kopioida useemman pelin xboxin kovolle niin sun pitäis ensiksikin modata sun xboxi ja sitten varmaan on järkevintä hommata uus kiintolevy. Tuolta http://www.modpiiri.com löytyy myös käsittääkseni xboxiin formatoituja kovoja tai sitten ne tais olla jopa valmiiks asennettuna siihen xboxiin, jonka sieltä tilaa. Kovojen koot mitä muistan siellä olleen olivat 160Gb, 200Gb ja 250Gb. Käytän ite vielä tota alkuperästä kovoo, joka tuli xboxin mukana. Tarkotus ois ostaa tuolta modpiiri.comista tollanen xboxi jossa ois isompi kovo jos se nyt on xboxiin valmiiks asennettu.
nii tai sitte hommata iso kovo ja alustaa se xboxille sopivaks ja laittaa sinne softamodaus tiedostot sekä mahdollisesti pari tiedostoo Xboxin alkuperäseltä kiintolevyltä ja lukita se ja laittaa se Xboxiin tämän jälkeen sen pitäs toimii niiku piirillä modatunkin Xboxin ohjeet: http://www.tdubel.com/index.html ittellä ei tarvinnu niitä alkuperäsii tiedostoja lainkaa kun ei ole aikomustakaan alkuperästä ms dasboardia palauttaa mitenkää