Tollanen. Kannattaako vai eikö kannata? Pelaako COD4, CS :ssät (no tietysti) yms. viimeloppu- ja tämänvuoden uutuukset? Hinta on ainaki sopiva.
Pitääkö näyttö yms, tulla mukana? Jos ei, etkä itse halua koota niin suosittelen tätä tai tätä. Onko budjetti tuo ~1000€?
Joo, voisi olla ihan hyvä. Saa ehkä myös olla satasen/pari päälle. Kyllä, näyttö ja näppikset jos sais mukana, tuossa mun löytämässä taas koko paketti edulliseen hintaan mutta pelaako FPS :ssät kovin jos tollasen ostais.
Oon myös kattonu pari muuta, mutta ylittää hieman hintaa siten; 1.Tuo, 2.Tuo 3.Tuo tai 4.Tuo Noilla ny luulis pyörivän. 3. :sta pidän mutta en sen hinnasta + sen muut osat mitä joutuu ostamaan (näyttö yms.) kun vanhat on aika tuhnut jo.
Siis ei todellakaan mitään ylihintaista pakettikuraa. Osina se kone ostetaan ja tilataan vaikka kottuna niin saa 200x paremmat osat todella paljon halvemmalla. E: Noi jimmssin koneet on ainoita hyviä pakettikoneita.
Näytöksi suosittelen tätä: Acer 22" DVI 5ms. Ostin itse myös kyseisen näytön ja koneen pitäisi saapua ma-ti, joten silloin pääsen sitä testaamaan, suosittelen!