Miksiköhän sygate personal firewal ei oikein jekkase win xp:n kanssa? olen lukenut netistä että win xp:sä olisi jotkut väärät päivitykset. kone kyllä netistä lataa automaattisesti joitakin uusia findowsin suojaus päivityksiä.voikohan niistä olla haittaa sygaten toimintaan? jos ei, niin mistä tämä moinen kiikastaa...? kiitos...
Eise anna mitään erroria, vaan se toimii pävän tai pari. Ja sen huomaa siitä kun käynnistää koneen, niin sygaten kuvake ei ilmesty tehtäväpalkiin passiivisten kuvakkeiden joukkoon. sitten kun yrittää käynnistä valikon kautta aukaista sygaten ohjelmaa niin kone miettii vähän aika eikä sitten tapahdu mitään. olen päästänyt kaikki ohjelmat nettiin menemään kun sygate on kysynyt lupaa. Voiko siinä olla se ongelma?
Joo, ongelma voi olla siinä, tai jossain muualla. Eikös Sygate ilmoita että jos et tunnista ohjelmaa joka haluaa päästä verkkoon, paina NO- näppäintä? Oletko virustutkan ajanut?
Mulla oli täsmälleen sama ongelma sygaten kanssa. Uudelleen asennuksen jälkeen toimi aina noin viikon verran. Päivityksiä tai mitään muitakaan muutoksia en tehnyt sillon palomuuriin/koneelle. Vaihdoin Zonealarmiin, ajaa varmasti saman asian kuin sygatekin.
Kyllä kysyy... Olen ajanut virustutkan mutta mitään ei ole löytynyt.Siis vika voi olla niissä automaattisissa windowsin suojaus päivityksissä? Mistä ja kunkahan ne voi poisttaa koneelta?
Mikähän palomuuri ohjelma voisi olla hyvä zonealarmin lisksi? ja onko se ilmainen? onkos Nortonin palmuuri ilmainen ja mitä mieltä joku tietävä siitä palomuurista on, hyvä vai huono?
Oletko katsonuat tehtävienhallinasta onko sygate päällä? Itsellä se on päällä vaikkei näy alareunassa.