elikkäs yksinkertasesti..aattelin pistää tälläsen vaikka taitaa olla ollu jo tälläinen skaba jo käynnissä joskus.. kyllä googletin mut ei löytyny mitään.. elikkä kumpaa käytät ja miksi? mitä hyviä ja huonoja puolia? itse tällä hetkellä testailen zone alarm prota.. joka vaikuttaa ihan ok.. mutta ei ole vielä syrjäyttäny sygatea helppokäyttöisyyden vuoksi.. vaikka on jo hanskassa zone alarm
pistit vähän väärälle alueelle kysymykseksi. itse käytän zone alarm proota, koska se yksinkertaisesti toimii. muistakin koneissa käytän aina zone alarmia.
Itselläni on käytössä Sygate, tyytyväinen olen ollut. Ennen oli ZA mutta se piti vaihtaa sillä esim. CS ei toiminu kunnolla kun se oli päällä
Zone Alarm Pro:tä käytän myös. En ole koskaan nähnyt tuota Sygatea, mutta kaverilla on kannettavassaan. Yrittäessämme pelata verkossa pelejä osoittautuu se aina hankalaksi juuri tuon Sygaten takia, porttien avaus / internet-yhteyden salliminen pelille on vaatinut aina rebootin koska ohjelma jotenkin tilttaa aina uuden avauksen jälkeen. Sygatella on myös taipumus varata jumalattomasti prosessoritehoa, tyyliin 100%... tämän perusteella Zone, onhan täs tuo Spyware-skannerikin sentään
Itselläni on ollut pitkään käytössä sygate, ja en tiedä onko ohjelmien turvallisuudessa eroja, mut olen suorittanut kaikki mahdolliset (mitä olen löytänyt siis) testit, ja sygate on läpäissyt niistä joka ainoan puhtaasti..
No nämähän suurimmaksi osaksi näitä mielipideasioita. Itsellä ollut Sygate käytössä jo pitkään ja ollut tyytyväinen. En voi kyllä yhtyä tuohon ollenkaan. Itsellä jo vanhempi kone eikä töki käytössä millään tavalla. Mutta kai se on, että mihin tottuu!?
Viesti siirretty paremmalle alueelle. Sygate on kevyempi kuin ZA. Testattu 350 MHz PII:lla jossa 64Mt RAM. Hyvin toimi. Muuten on kyllä täysin käyttäjästä kiinni kumpi on parempi. Molemmat saa konffattua turvallisiksi tai sitten päinvastoin...
Zonea käytän edelleen. kokeilin sygatea, en vaan pitänyt, oli ongelmia porttiavausten kanssa nimenomaan.
Kumpaakin pitkän aikaa käyttäneenä voin sanoa, että molemmat on ihan OK. ZA Pro:ssa mukavana lisänä tuo mainosten blokkaus ja cookie control. ZA näyttää ehkä vähän koristellummalta, Sygaten käyttöliittymä on melko lailla karu (mikä on mielestäni hyvä homma.)
Itselläni on ollut Sygate käytössä jo vuosia kaikissa koneissa. Helppokäyttöinen, erittäin kevyt ja varma, blokkaa kaiken liikenteen siihen saakka, että oma palvelu on kokonaan käynnissä. Mielenkiintoista, kun minun mielestäni nimenomaan tuo on Sygatessa helpoin mahdollinen tehtävä, valitaan protokolla ja haluttu portti ja tehdään sille oma sääntönsä ja kyllä toimii. Olen Zonea joskus kokeillut eikä sen karkkiliittymän alta löytynyt niin minkäänlaisia sääntöjä, mutta myönnän auliisti, että tuo on tottumiskysymys. Minulle sopii tuommoinen karumpi liittymä paremmin.