sygate ei tykkää dc++:sta

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi zippaaja 10.07.2005.

1. zippaaja

zippaaja Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mitä mun olisi tarkoitus pistää asetuksista kohdilleen, kun mulla on palomuurina nyt tuo sygate personal firewall pro käytössä ja en voi ladata dc:n kautta mitään. Herjaa vain koko ajan että ei slotteja vaikka slotteja on niin paljon kun sielu sietää. Inhottavaa sanoisinko, ja joku voisi auttaa.

2.  
  3. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Onko käyttäjällä jolta lataat niin slotteja vapaana varmasti? Yleensä tuo ilmoitus ei tule kyllä mistään muusta syystä.

4. zippaaja

zippaaja Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ihan takuu varmasti on. En ymmärrä mistä tämä johtuu. Ennen ei ole moista ilmaantunut mutta sitten kun latasin ja asensin sygaten niin se alkoi.

5. HotSauce-

HotSauce- Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oletko itse säätänyt DC:n asetuksista, että voit ladata vain niin ja niin monelta käyttäjältä samaan aikaan. Itselläni oli tuo ongelma ja huomasin sen ajan mittaan. Ja tekstissä luki, että "No downloads slots available".
    Ja kun Sygaten logo vilkkuu tuolla oikeassa alakulmassa niin katso sieltä, että DC++ logon päällä ei ole mitään ruksia tai kysymysmerkkiä. Voit klikata logoa oikeanpuoleisella hiiren näppäimellä ja katsoa, että "Allow" kohdassa on ruksi.
    Jos mikään ei auttanut, niin voit toki kokeilla esim. ZoneAlarmia palomuurina.

Jaa tämä sivu