1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Swap Magic vs. Mod-piiri

Viestiketju PS2 -osiossa. Ketjun avasi prkl 07.12.2003.

1. prkl

prkl Guest

Hyvää päivää. Polarpanda ei vieläkään ole saanut sitä swap magicciään, ja olen hiukan alkanut miettiä jos modpiiri olisi kuitenkin parempi, kun asennuksineen hevnetistä 135 euroa. (muuten ostaisin modpiiri.comista, mutta v3 asennus törkeään 150euron hintaan!) Eli onko tuo 100 euroa lisää hintaan sen arvoista? kun swap magicilla ei ilmeisesti kaikki pelit kuitenkaan toimi ja joutuu riehumaan sen slide cardin kanssa. Ja mitä luulette kun en ole hirveän kokenut juottaja (vain afterburner asennettu Gameboy Advanceen... Tosin ongelmitta.) niin pystyisinköhän tuon mod-piirin (vaikka F-14) asentamaan pleikkariini?

2.  
  3. naapuri

naapuri Guest

No itse olen mod-piirin kannalla. Vaikka swap magicilla todennköisesti saa samat "ominaisuudet" kuin normaalilla piirillä... Levyjen räklääminen etoo ja muutenki homma tuntuu kötystämiseltä. F14 asentaminen onnistuu melko varmasti, jos vain oikeanlaiset kolvaus-välineet löytyy. Messiah2 piiriä en voi suositella kenenkään asennettavaksi.

4. prkl

prkl Guest

on minulla tuollainen pienikärkinen (bilteman) 15W kolvi. Pitäisikö sitten olla kanssa jonkunlainen desoldering vehje? onko siellä sisällä sitten jotain joka menee herkästi rikki ja jota pitää varoa?

5. naapuri

naapuri Guest

PS2:en sisällä kutakuinkin jok'ikinen osa on helposti särki menevää. Ja koska sinulla on Bilteman kolvi, suosittelen että asennutat piirin jossain ammattilaisella.

6. prkl

prkl Guest

Juu, en taida sitä itse asentaa ja kun modpiiri.com sekä konsolipiste.com antaa aika hyvän tarjouksen matrix MXL-2 modista asennettuna. Nopeammat vastaukset mailiin ja nopeat toimituslupaukset pistävät kallistumaan konsolipisteen puolelle.

40 euron takia ei kannata ottaa riskiä pleikkarin rikkoutumisesta, joten päätös on aika selvä. Ja Swap Magicia en taida hankkia koska pitemmän päälle siihen sväppäilyyn varmasti kypsyy ja tuolla Matrixilla nuo dvd-ripitkin toimivat.

Muuten, ei se bilteman kolvi ole ollenkaan huono, en vain usko että se tulee kestämään kovin pitkään. Ja Bilteman kanssa saa aina olla varuillaan varmatoimisuudesta.

Nyt vielä lopuksi onko kenelläkään kokemuksia Matrix MXL-2 piiristä? Hyviä/huonoja, pitäisi olla kaiketi pitkälti samanlainen kuin messiah (gameloader) 2 (eikös siinäkin ole Actelin piiri?) mutta lisäksi Matrixissa on joitain DMS:stä tuttuja ominaisuuksia, ainakin macrovision poisto.

EDIT: ratkaisevia typoja

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 08.12.2003

Jaa tämä sivu