Hävettää ihan kysyäkin, mutta siis: Olen muuttanut .avini mpeg-2 formaattiin (siis SVCD:ksi ?) TMPGenc:llä, niín jotta voisin katsella ko. lehvaa tavallisella svcd:t ymmärtävällä pöytäDVD-soittimella, niin tarvitseeko se vielä polttaa Nerollakin svcd:ksi ? Vai riittääkö, että poltan data-cd:nä ko .mpg tiedoston ?? Ei mee nääs jakeluun
Neroa en suosittele käytettäväksi mihinkään muihin polttotöihin kuin tiedostojen polttoon. (S)VCD:stä kannattee tehdä image VCDImagerGUI ohjelmalla ja polttaa se image CDRWIN ohjelmalla. Neroa en käytä (S)VCD polttoon koska silloin se ei toimi DVD-soittimessani. Ja ääni CD:t kannattee polttaa jollakin muulla kuin Nerolla (versio 5), koska ainakaan minulla ne ei toistu normaali CD-soittimessa, jos käytän Neroa polttamiseen. Musiikin polttoon käytän Musicmatch Jukeboxia. Tämä voi tietenkin johtua polttavasta asemasta tai jostain muusta mutta näin asia minulla on.
Myös VCDEasy on pätevä ohjelma imagen tekoon ja samalla saa tehtyä chapterit.Minulla ei ole ollut mitään ongelmia Neron kanssa SVCD levyjä poltettaessa.