svcd-->DVD kääntäminen .

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi stomppa82 17.07.2003.

1. stomppa82

stomppa82 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tota noin koitin tossa päivällä kääntää SVCD-leffaa DVD:le, no kääntäminen sujui pienten alkuvaikeuksien jälkeen melko helposti .

Käyttin TMPGEnc:iä DVDPatcher:ia ja ulead movie factory( kokeullu versio), no hyvin meni vai menikö muutin SVCD resoon CVD resoon
    DVDPatcher:lla joka on DVD-´resoo .

Tota jos pistä vähän huonoja uutisia välin no sain siitä imagen valmiksi avasin daaimon toolsilla rupesin katsomaan tuotosta , meinas pinna pallaa kyllä kuin on niiku saunassa kiki päässä sai väänettyä DVD:ksi .

Kuva oli välillä melko pikselimössöä ettenkin liike kohat olivat melko sotkua voisko tuota käsitellä jotenkin paremmaksi .?

2.  
  3. make55

make55 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olen tehnyt saman homman TMPGEncin wizardin avulla, eli sieltä vain DVD Pal ja niin edelleen. Tuloksena MPEG 2 ja sen jälkeen vaan poltto samaisella Uleadilla kuin sinulla ( tosin täys versio). Kokeile jättää se DVDPatcher pois, ja käytä vain TMPGEnc:tä.

4. bloc

bloc Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ite oon saanut aika hyviä tehtyä tolla dvdlabilla helposti. eli kuvaa ei tarvi tolla pakata uudestaan lainkaan, mutta äänen olen aina muuntanut 48kHz:ksi vaikka kai ilmankin toimisi. 5 levyä svcd:tä menee noin ihan hyvin dvd:lle tai jos ei ole täysiä (800mb) niin 6 tai 7 menisi kai. lisäksi tolla saa helposti tehtyä valikot, joista voi valita mitä pätkää katsoo. tekstejä se ei kuitenkaan tue. ohjeet valmistajan sivuilla:
    http://www.mediachance.com/dvdlab/tutorial/svcd.html
    ohjelma maksaa tällä hetkellä $79 joka ei mielestäni ole paha kun tossa on kaikki samassa. tosin en ole koeajanut montaa ohjelmaa, niin en osaa verrata oikeen mihinkään.
    EDIT: Niin ja oma dvd-soitin on pioneer dv-350 jossa toimii svcd->dvd tuotokset moitteetta. muissa soittimissa en ole vielä tesminyt mutta taitaa tuon softan valmistajakin lupailla hyvää toimivuutta.

Viimeksi muokattu: 18.07.2003
  5. bloc

bloc Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no nyt on parit testit suoritettu ja se citymarketin sansui ei jostain syystä tajua tällä ohjelmalla (dvdlab) tehtyjä valikoita. kaverin pari vuotta vanha philips ja oma pioneeri kyllä hanskaavat homman.

Jaa tämä sivu