Miten ihmeessa fpssat on vain 70 luokkaa CS 1.6 talla kokoonpanolla?? Intel C2D E6300 Boxed Sapphire x1950 Pro 256mb 1 Gb DDR2 677Mhz Asus P5B Ja talla kokoonpanolla fps vain 70 ( 800*600 resoilla )
saattaa olla että näyttiksessä joku lukko joka estää fps:n nousemasta yli 70. nvidian näyttiksessä kun otti vsync pois ni meni yli ton maagisen 70 fps. en sitten tiiä onko radeoneissa samanlaista.
nvidian ajureissa: Performance & quality settings->global driver settings->vertical sync. suomeksi pystytahdistus.
Ati tray toolsilla katsoin, niin oli muka jo valmiiksi pois paalta. Mikas sitten on syy noille surkeille fpsille?
Katso sieltä Catalyst control centeristä (jos käytät) ja tarkista löytyykö pelistä asetusta Vsyncille. Paljon muuta mahdollisuutta tuossa ei ole. Vsync itsessään lukitsee ruudunpäivitysnopeuden näytön silloiseen virkistystaajuuteen. Mikään "maaginen lukko" ei siis ole kyseessä
Just nain... Eli olin viime koneella ( ostin taman koneen tanaan ) olin pistanyt fps_max 71. Tanaan sitten ramputin consoleen koko ajan max_fps 101 ja ei se noussu. Nyt tajusin pistaa fps_max 101, ja heti pomppas fps 100. Mutta miten ihmeessa consolen asetukset pysyivat vaikka on uusi kone etc
Itse en tuota kohtaa löytänyt... =/ Laitan Ton Suoritus kyvyn ja laadun asetukset ja siel on vaa järjestelmän suorituskyky reunanpehmennysasetukset ja anisotrooppinen suodatus
Minullakin fps ongelmia.. Kokoonpanot: Amd athlon xp 3200+ Club3D Geforce 7600GT 1536mb ram. Fps on kyllä ihan hyvin 100, kun 1 tyyppi ruudussa.. Mutta saattaapi tipahtaa nopeasti 80, kun on 2-3 vain ruudussa.. En ymmärrä. Ostin "kunnon" näytönohjaimen ja lisää rammia, että CS 1.6 pyörisi 100fps koko ajan, mutta ei niin ei. 3Dmark05:sta tuli 4700.