Surinaa

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi ICT 22.01.2011.

1. ICT

ICT Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei. Tarvitsisin hieman selvennystä minua vaivaamaan asiaan eli siihen, kun televisioni surisee voimakkaasti. Malli on Samsungin ps50c530 plasma ja ostettu n. 3,5viikkoa sitten. Tiedän sen että plasma televisioista lähtee surinaa ja varsinkin näin suurista mutta kun se tuntuu jotenkin liian voimakkaalta ollakseen normaalia (omasta mielestäni). Surina kuuluu jopa 7 metrin päähän (äänet pois) ja äänien kanssa 6 metrin päähän. etäisyyksiä mitatessa ohjelmana oli mäkihyppy. Jotta saisin rauhan mielelleni niin haluaisin viisaimmilta henkilöiltä kuin minä, varmistuksen asiaan onko tuo surina tavallista vai ei :)

Viimeksi muokattu: 22.01.2011
  2.  
  3. Pc_P

Pc_P Regular member

Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    48
    Täällä on myös juttua tusta

Minulla on kaksi samsungin telkkaria ja toinen surisee aina 30s välein katsellessa.
    Uudempi 40 tuumainen ei surise, mutta 23 tuumainen surisee.
    Minäkin haluaisin tietää miksi?

Samsungin 23 tuumainen full hd töllö ei mikään kummempi.

4. ICT

ICT Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos linkistä, hyvä lukea muiden kokemuksia asiasta. Kyllä sitä varmaan täytyy alkaa viemään asiaa eteenpäin sen osalta että television saisi vaihettua. On melko häiritsevää se surina kun kuuluu kanavasta tai kiinni kytketystä laitteesta huolimatta voimakkaasti, varsinkin iltoisin kun ei taustameluakaan pahemmin ole sitä peittämässä. Mutta luultavasti sitä saa tapella takuun/liikkeen kanssa aika paljon jos meinaa asian hoitaa, niinkuin melkein aina :)

Jaa tämä sivu