Suosituksia näppis+hiiri yhdistelmäksi

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi hante 07.03.2007.

1. hante

hante Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  2.  
  3. schnappi

schnappi Guest

no ainakin tota logitechin mx sarjaa on kehuttu. sitä mx5000 on mulle suositeltu joten luulen että eiköhän tuo 3200:kin ole aika hyvä. sen noista kahdesta ottaisin.

4. Demus

Demus Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olen ajatellut hankkia ton MX 3200 -näppis/hiiri -yhdistelmän. Toi hiiri tuntuu todella mukavalta kädessä ja pitäisi olla laserina tarkkakin.

Ainoa asia mistä en pidä on se, että näppis on langaton, koska sillä ei ole minulle mitään väliä ja langaton syö 6 patteria, jotka tietysti loppuu juuri silloin kun tarvitsee eniten. Pattereista johtuen myös toi rannetuki on tossa kiinteä, koska patterit menee sen alle.

Toinen huono asia MX 3200 -yhdistelmässä on se, että ei ole latausasemaa (vertaa: MX 5000 ja deNivo).

Offtopic: Voiko koneeseen kytkeä ongelmitta kaksi näppistä samaan aikaan? Toinen PS/2:n ja toinen USB:n kautta?

5. JLM

JLM Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jos langattomuus ei ole aivan välttämätöntä, niin hanki ennemmin langalliset vehkeet. Pattereiden vekslaaminen on turhauttavaa.

6. Demus

Demus Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tulee aika kohtuuttoman kalliiksi ostaa MX 3200 yhdistelmän tasoisen langallisen näppiksen ja langattoman hiiren erikseen. JOten kun ei muutakaan ole tarjolla... pakko tyytyä. :/

7. hante

hante Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Siis 6 patteria? Kai siinä on 2+2 paristoa. Ja toi kiinteä rannetuki on miinusta ku sehän on vain tiellä. Langaton yhdistelmä nimeenomaan hakusessa ku noita johtoja on jo tarpeeksi muutenkin ja näppiksen voi tarvittaessa ottaa kainaloon ja siirtyä sohvatuoliin isomman näytön ääreen. Ja akkuja löytyy et toi paristojen vaihto ei oo mikään ongelma. Tosin kyllähän toi latausasema ois kätevämpi mut ei viittis kauheesti sijottaa

Viimeksi muokattu: 08.03.2007

Jaa tämä sivu