Eli tarttisin jonkun sellasen plug-inin, jossa on laajat valikoimat soittolistan(iso sellainen) hallintaan. Siinä saisi olla vähintäänki vaihtoehto, jolla vois valita että soittaako randomina kaikkia, yhtä levyä jne..eli toisin sanoen, pitäisi saada sillä soittolistoja monta erilaista, saisi päivitettyä kansiot jossa musat on, helposti... liian vaativainen? Tattista etukäteen!
Ohhoh...jäipä se WinAmp-softa mainitsematta Jouko: ei mun mielestä riitä mun soittolistan hallintaan. On pirun hidas hakea sillä kun on iso soittolista
Nyt saattaa olla pikkuista haku ammuntaa http://www.winamp.com/plugins/browse.php?search=yes&filter=C&query=playlist Mutta suosittelen tuolta katselemaan.
Jep! Hakuammuntaahan se. Noista olen jo pariakymmentä kokeillut ja "raja" ruli vastaan. Ajattelin josko täällä joku olisi sattunut löytämään hyvän... Eipä auta sitten muuta kun raapia noi miljoonat koneelle ja alkaa testausurakka...
...media library on käytössä ollutkin, MUTTA siinä en ole saanut levyjä listattua levyittäin. Eli siis sanotaan nyt että minulla on 10 eri bändiä, jokaisella on 3 levyä omassa alikansiossaan bändi-nimisen kansion sisällä. Näistä haluaisin että saisin valittua esim. että WinAmp soittaisi Dio:n Holy Diver levyn, eli soittolistan jokaisesta levystä, yhteensä esimerkeistä siis tulisi 30 soittolistaa... On se vaan niin vitt*maista alkaa rämpyttämään soittolistoja sitten yksitellen noista kansioista kun niitä on sellaset reilut 600 bändiä, jokaisella levyjä keskimäärin 4-5 levyä... E:typot pois
Mä olen etsinyt aivan samanlaista systeemiä, kerran näin jollakin Foobaarissa semmoisen soittolistan, jossa oli levyn nimen mukaan alakansioissa biisit. Mitenköhän tuo mahtanee onnistua?