Eli. Suositelkaa minulle jotain RPG peliä... Kertokaa omia pelikokemuksia, jos on ja pelin idea. Koneeni: AMD Athlon 64 3200+ ~2.0 Ghz 1536 MB Ram Radeon 9800 PRO 128.0 MB Tässä vielä omistamani pelit: Oblivion NWN 1&2 Fallout 1&2. tuota tactics olen katellut mutta se kuulemma menee enemmän strategian puolelle(?) Perkele! Ei pysty poistaa vikaviestejä!
http://www.the-underdogs.info/genre.php?id=7&sort=rating Tuoltapa näet hieman selostuksia. Aika hyvin tuo Avg. ratings kertoo onko hyvä vai huono. Voit sortata julkaisuvuoden mukaan jos vanhat grafiikat tökkii. Osa on abandonwrena imuroitavissa. System Shockit (sci-fi rpg) oli mukavat. Ja 386 koneella Ultima Underworldit oli aikanaan parasta rpg:tä. Ja "3 osaksi" on mainittu Arx Fatalis. Gothic:sta on 3 osakin tehty. Ja sarja kiinostaa, kun iskee Ultimamainen rpg halu. Project Eden on luokiteltu adventureksi, mutta 4:n hahmon tiimin ohjailu sci-fi rpg:ksi miellän sen.
Hankin tuon Gothic 3:n ja minulla olisi vähän kysymyksiä... -Miten pystyn kehittämään ukkoani? -Miten saan esim. "Knownedge of achient magic" ja muita vastaavia... -Pystynkö opettelemaan loitsuja, vai onko kaikki loitsut vain käärö-loitsuja?
Ei tuo fallout tactics nyt strategian puolelle mene. Siinä voi valita että pelaako vuoropohjaisesti taikka realiaikaisesti. Huonompi puoli aikasempiin versioihin verrattuna on se, että tässä edetään juonta pitkin eikä ole niin vapaata kuin fallout 1 ja 2. Diablo 2:sta + lord of destruction lisälevyä suosittelen ehdottomasti. Siinä myös todella suosittu ja hyvin toteutettu moninpeli Battle.netissä Lähes joka kaupassa nämä maksavan best buy uudelleenjulkaisuna 10-15euroa. Suosittelen!!!
Tosiaan Fable on mahtava, tosin hieman helppo. Icewind Dale on kans hyvä, Baldurs Gaten tekijöiltä. Jaaa Star Wars Knights of the old republic 1 ja 2 on todella hyviä. Vähän vanhempi peli semmonen ku Shadows over riva. Mun mainitsemat pelit jos haluaa vaa listauksen: -Fable(mainittii edellisessä postauksessa) -Icewind Dale -Star Wars: Knights of the old republic 1 ja 2 -Shadows over riva(joutuu varmaa dosboxilla pelaamaan)