Ei ole hetkeen tullut seurailtua DVD-R levyjen kehittymistä, niin kaipailisin vähän apuja, että mikä olisi hyvä kiekko ja halpa kiekko, mikä toimisi hyvin suurimmassa osassa polttovia asemia ? Tilauspaikaksi tulee luultavasti Digitalpromo, kun taitaa halvin vielä olla ? Ilmeisesti Ritek G04 on hyvä pohja aihioille ? Suositelkaa
Ja minulla Ritek Purple G04. Täältä löytyy jotain testejä: http://www.dvd-netti.com/index.php?act=portal&site=3
Ritekin sisukset on yleensä ihan hyviä halpiskiekoissa. Toki joskus niissäkin osuu kohdalle paskoja eriä. Jos 1.252 euroa kpl ei tunnu liian kalliilta hinnalta niin sitten kannattaa ottaa TDK:n 4X kiekkoja mieluummin (tosin DVD+R). Ne on aivan pirun hyviä. Verbatimejakin (4x DVD-R) saa jo 1.2 euroa kpl niin sekään hinta ei ole kauhean suuri jos ajattelee millaista laatua saa vastineeksi. http://www.technikdirekt.de/main/pa...H2U&DS=1&TS=1910343343&eurorate=1&history=add
toukkaman: Nuita Onen kiekkoja oli pelkästään aikaisemmin, olin kovin tyytyväinen niihin ja sitten Onen optodisc levyjä. Niitä ei taida vain olla enää Digitalpromossa =( Liian paljon kauhu tarinoita on tuosta Bicpocketsista ollut, etten sieltä viitsi tilata
www.nierle.de Noissa aikaisemmin mainituissa sunstarin 4x kiekoissa on samat leaddatan romut sisällä. Hyvin on nekin pelanneet. Maksaa saksan maalla 25kpl 22,25 ekua. Hieman kalliimpia, mutta edelleen alle ekun kiekko. Postit on halvemmat kuin enkun maalta. 20 ekua ad. 30 kg.
Mutta kun noiden valmistaja vaihtelee riippuen erästä. Itse käytän +levyissä RICOHin valmistamia (That's Write) ta -levyissä RITEK G04 mediaa EDIT: Niin itsellä on huonoja kokemuksia nosita Sunstar-markkisistä levyistä NEC-1300:n kanssa. Levyille poltetuissa videoissa esiintyi "hyytymistä" ja muuta pientä.
Tuossa katselin hieman hintaeroja, niin kyllä on sellaiset hintaerot, että vaikka englannista 30e kovemmat rahdit, niin peittoaa hinnassa erittäin selkeästi saksan. Suuremmilla määrillä. Pitänee tuollaisia RitekG04 ja varmaan Lead Datan levyjä ottaa.