Suomen ensinmäiset k-18 lanit Tampereella 18-20.7.08

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi pezkuu 14.04.2008.

1. pezkuu

pezkuu Guest

2.  
  3. TheLucky

TheLucky Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vaikuttaa todelta hyvältä kisalta. Itsekin huomasin tuon samaisen paikan muutama päivä sitten - harmi ettei ikä riitä tuonne. Muuten olisin jo lippujonossa!

4. yaht

yaht Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Hyvä että on K-18 ei tarvitse kuunnella penskojen valitusta kun eivät osaa pelata :D :D

5. deleted-user

deleted-user Guest

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Veit sanat suustani. :D Pelaaminenkin on paljon mukavempaa, kun ei ole aina heliumeja itkemässä mikkiin.

Saas nähdä tuleeko mentyä.

6. P_p_ntori

P_p_ntori Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sen sijaan että viereiseltä paikalta tulisi heliumin kitinää, sieltä kuuluu kovalla ääneellä: Voi v#¤tu s##¤anan campperi ja nyrkki heilahtaa monitorista sisään ^^. Itse ainakin tulee CoD:ia , Wow pvp:tä pelattaessa kirottua koko ajan olin sitte ensimmäinen tai viimeinen.

7. TheLucky

TheLucky Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Aivan. Ja varsinki esim. Sourcessa kun yrittää puhua kavereille että "Hei ne tulee takaa!" Eipä nää mee kun eteenpäi ja morasta kylkeen. Mutta joo, ei kaikki "kakarat" (minä mukaanlukien) itke mikkii tms, vaan sanon että "N1". Pitää osata hävitä :)

8. deleted-user

deleted-user Guest

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    TheLucky tuntuukin jotenkin sellaiselta "hyvältä pelaajalta" skilleistä en sitten tiedä, mutta asenne on enemmän kuin kohdallaan.

Ja vaikka nyt itsekin suoranaisesti inhoan egoilevia pelaajia, niin tähän myös sisältyvät ne parikymppiset "pro"pelaajat, jotka sitten itkevät munkkia kun itse hedutat dustissa scoutilla.

9. TheLucky

TheLucky Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Aivan. Ja sitten jos on tollanen tapahtuma niin se kyllä kuuluu jos siellä joku huutaa "Voi jumalauta, mikä munkki!". Toisaalta toi myös tuo tunnelmaa mutta ottaa sitä myös pois. Tai sitten joku tulee huutaa korvan juureen että "ne tulee takaa!!", jos ei pelissä ymmärrä. Näin minä yleensä olen saanu tollasen kuvan laneista, tosin en tiedä sitä oikeaa puolta, ehkä ne eivät käyttäydy noin...
    Kiitän palautteestasi! Päivän paras sanoma meikäläiselle. Mut joo en mäkään noista egoilevista pelaajista pidä. taitaa Ego olla kaiken A ja O (välissä L ja K, heh)

Viimeksi muokattu: 18.04.2008
  10. spotless

spotless Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    tuonnehan vois jo vaikka vaivautua menemään...

ja Maf1a ekkös sä ole vielä heinäkuussa alaikänen?

...Ainakin jos oikein laskin sun profiilin syntymäpäivästä (Born on: 19 December, 1991) :p

11. BlasterX

BlasterX Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kotikaupunkiin vielä järjestävät, enkä ole edes paikalla! Tai no, Sunnuntaina olisi mahdollisuuksiakin, mutta eipä taida enää silloin innostaa...

Ja ensi vuonna järkkäävät aivan varmasti jonnekkin Hesaan tai muualle... prkl.

12. deleted-user

deleted-user Guest

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    No, näytän ikäistäni vanhemmalta ja naulakosta löytyy henkareita joka lähtöön. :D

13. TheLucky

TheLucky Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hehe, nyt kun meet oot 19 ja seuraavalla kerralla ootki 21 :D

Jaa tämä sivu