Suomalaisten Wii-konsolien modattavuus

Viestiketju Wii -osiossa. Ketjun avasi Ismo_Bond 05.07.2009.

  1. Ismo_Bond

    Ismo_Bond Member

    Liittynyt:
    23.04.2007
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli, onko Suomessa myytävät Wiit kaikki modattavissa. Jossainpäin on näitä LU64-alkavia sarjanumeroisia konsoleita, jotka pitää modata vähän eri tavalla. Onko Suomessa vastaavia, vai onko nuo vain amerikkalaisten riesana?
     
  2.  
  3. Lihi

    Lihi Regular member

    Liittynyt:
    17.01.2007
    Viestejä:
    232
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos tarkoitat modauksella pelkästään MOD-piirin asennusta, niin jokaiseen WII:hin löytyy toimiva piiri.
     
  4. Ismo_Bond

    Ismo_Bond Member

    Liittynyt:
    23.04.2007
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No softmodausta lähinnä tarkoitin, olis pitänyt huomata tarkentaa. Ja vielä niin että USB-kiintolevyn lätkäisisi kiinni.
     
  5. Lihi

    Lihi Regular member

    Liittynyt:
    17.01.2007
    Viestejä:
    232
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ilmeisesti nämä LU64 alkuiset sarjanumerot ovat Jenkkilän ongelma. Mutta siihenkin on ilmeisesti korjaus olemassa, ainakin niin olen jostain lukenut.
    Eli suomen WIIt pitäisi onnistua softamodaamaan ilman ongelmia.

    En ole ihan varma mutta käsittääkseni, jos käytät USB-loaderia pelien pyörittämiseen et edes tarvitse mitään softamodausta/MOD-piiriä.
     
  6. Feron

    Feron Active member

    Liittynyt:
    13.11.2004
    Viestejä:
    1,125
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Sen mitä olen lukenut, niin kyllä tuo USB-Loader ns. Custom IOS:n tarvitsee toimiakseen, eli softmodaus täytyy tehdä.
     
  7. Lihi

    Lihi Regular member

    Liittynyt:
    17.01.2007
    Viestejä:
    232
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No mitänyt sitten tarkoitetaan softmodauksella, kaikkien erillisten cIOSien asentamista..? Itse olen käsittänyt että cIOS mikä tähän tarvitaan mahdollistaa vain USB-laitteen toimimisen. Ja sitten tämä erillinen USBloaderi-softa hoitaa tämän backup-pelien pelaamisen eston kiertämisen.
     

Jaa tämä sivu