hei. en tiedä oonko oikeella palstalla kirjottamassa mutta ei nyt tullu muutakaa mielee, ja aattelin et ku täällä on yleensäkin ollu niin viisasta porukkaa ni jos joku osais mua auttaa! asun täällä vähän pohjoisemmassa suomessa ja haluaisin tilata netin kautta muutaman ulkomaalaisen bändin kiertue DVD-julkaisuja. en ole kuitenkaan niitä suomen kaupoista vielä löytänyt. ja etelässä tulee harvemmin käytyä.. eli TIETÄÄKÖ KUKAAN ONKO OLEMASSA SUOMALAISTA NETTIKAUPPAA JOKA TOIMITTAIS NIITÄ? tai luotettavaa ulkomaista jossa ei ois pahat postimaksut? mitä mieltä ootte "eBay"stä? onko se luotettava? pelastakaa joku mun päivä ja vastatkaa :]
Etkö ole löytänyt haluamiasi julkaisuja esim. http://www.cdon.com :sta? Mitä oikein haet? Voisi olla helpompi auttaa löytämään jos tietäisi mitä haet. Toisaalta googlesta löytyy kaikki mahdollinen maan ja taivaan väliltä, kunhan vain viitsii nähdä vaivaa... Ebaysta minulla ei ole kokemusta.
Kyllähän ebay on luotettava, mutta ongelma on siinä, että et osta ebay:ltä vaan ihmisiltä jotka ovat pistäneet artikkelit myyntiin. Eli vähän kuten huuto.net. Itse olen ostanut ebayn kautta ilman ongelmia vähän hinnakkaampaakin tavaraa jenkeistä saakka.
joo ja just tota mä tarkotin että tollasii cdon.com:n tapasii nettikauppoi... kiitosta..käyn selaan..:] mcfly:n kiertuedvd:tä metsästän.. ei vaan tunnu suomesta löytyvän :|
Olisko toi se? http://play.com/play247.asp?pa=srmr&page=title&r=R2M&title=848347 hyvä ja luotettava nettikauppa.
Tää oli ilmeisesti mulle? Olihan siinä muutama kymmenen euroa kun oli vakuutukset ja kaikki. Lisäksi tuli tullit ja allvit tietty. Toki olisin ko. artikkelin EUn sisältä tilannut, mutta hinta oli tulleineen ja alveineenkin jenkeistä halvempi kuin yhdeltäkään EU-myyjältä. Eli postikulut luonnollisesti riippuu siitä mistä tilaa ja mitä tilaa (plus mitä myyjä määrittelee). Kuten sanottu e-bay on huutokauppa ;-) No ok, osa myyjistä myy artikkeleita vähän kauppamaisestikin.
joo turska just tota mä tarkotin ihan ok kaupalta vaikutti. ja muutakin oheiskamaa löyty. kiitos! siin luki että free delivery on everything...ni meinaakohan se et suomeenki? oletko itse tilannut jotain? en oo ennen tilannu ulkomailta.. kai se sitte on iha turvallista niinku noi vakuuttaa..?