Subsearchin toiminta

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Porin_Make 30.06.2012.

1. Porin_Make

Porin_Make Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mikä mahtaa olla kun subsearch ei oo enää pitkään aikaan "löytänyt" uusia subeja kuin parilta sivulta,joitakin sinne joskus tulee mut nekin pitkällä viiveellä.näppituntumalla ku oon eri sivuilta katellu ni subsearch ei niistä löydä ku ehkä puolet.

2.  
  3. Juppiter

Juppiter Member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    Tuli ohimennen luettua että joku mainitsi sitä, että subsearch ei enää löydä niin hyvin tekstejä kuin ennen. Itse en tarkemmin osaa sanoa, kun ei hirveästi ole ikinä tullut kyseistä sivustoa käytettyä.

Kun lisäsin itse tekemät tekstit opensubtitles sivustolle, niin sieltä subsearch ainakin löysi vallan mainiosti.
    Mitä sivuja tarkalleen ottaen kaipaat? Meinaan sitä, että kuinka monelta sivustolta ylipäätään löytää edes riittävän laadukasta käännöstä, että viitsii niillä edes seurata?

Englanninkielen puutteen johdosta ymmärrän, että silloin kelpaavat ne huonommatkin tekstit. Itse katson mielummin ilman, kuin seuraan täysin ala-arvoista suomennosta (jos sitä silloin enää voi edes suomennokseksi kutsua).

Huomaa todella helposti, jos se ajatus ei ole riittävästi käännöksissä mukana (olettaen että kielitaitoa löytyy), tai ollaan vain orjallisesti tehty sanatarkkaa käännöstä joka ikiseen tilanteeseen.

Jos kyse vain muutamasta sivusta, niin eihän se toisaalta kauaa aikaa vie, kun käy ne läpi erikseen.
    all4divx.com etsii myös useammalta sivulta, jos se löytää mahdollisesti paremmin.

http://www.all4divx.com/finish-subtitles

4. Porin_Make

Porin_Make Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo,toi antamas linkki oli tosi jees,heti alko subeja löytymään,vertasin parilta kuulta subsearchin subeihin ja huomasin et paljon uusia subeja ei oo tullu subsearchin "uusimpiin teksteihin" eikä niitä löydy ees haulla.normaalisti suosin suomalaista mut nyt ajaa kyllä tarve tekstityksen löytämissen ohi kotimaisuuden eli siiryin antamas sivuston vakikäyttäjäks ja aloin heti promoomaan sitä myös frendeille ja tietty FB:ssä subsearch vaihtu All4Divx:ään :) Kiitti paljon!!

Jaa tämä sivu