Onkos kukaan huomannut että eestin sub**** yrittää tunkea tämmöstä koneelle? http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/adware.cdt.html älkää menkö tonne ainakaan IEllä jos ette haluu paskaa koneelle.
Mulla Antivir ilmoittaa tämmöstä kyseiselle sivulle mentäessä: C:\DOCUMENTS AND SETTINGS\----\LOCAL SETTINGS\TEMPORARY INTERNET FILES\CONTENT.IE5\O96NGLQ7\A679A8[1].JS Contains signature of the Java script virus JS/Small.AF
Joo kun sinne menee IE:llä niin siihen paukahtaa semmoinen "Click yes to continue" sitä ei kannata painaa koska sitten se asentaa koneelle spywarea... firefoxilla ei tule sitä ikkunaa... käyttäkä firefoxia :/ jos välttämättä haluat ie:llä päästä hakemaan tekstejä klikkaa laatikon ruksia ja äkkiä valitse joku leffasivu kirjain jonka jälkeen se ei enää valita sitä paskaa
Ja sellanen vinkki kans että jos käyttää erästä suosittua subin haku sivua niin se ohjaa suoraan niihin subi tiedostoihin ilman mitään väli spyware asennusta...
Heh , joku taannoin kyseli tekstien perään . Sai karmeen ryöpyn kaikenkarvaista uhoamista , ettei näillä sivustoilla niistä saa puhahtaakkaan . Käyhän se näinkin, eli ei sitten kirjoiteta niistä koskaan mitään... Onhan muuten tavaraa tarjolla , firefoxilla käymme kurkkailemassa
Älkää pistäkö linkkiä tai kirjoittako osoitetta tähän ketjuun tai yleensäkään tänne forumiin näkyviin, mistä noita tekstityksiä löytyy ..kyllä niistä näin saa mun tietopohjani mukaan puhua. Säännöistä voitte kurkata, mitä lukee tekstityksistä: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717 ja kohta 4. Edit: Tosta Zombie2 viestistä editoin tuota nimeä.
Oikeassa olet . Kannattanee ehkä editoida vielä koko viestiketjun nimi , että kukaan ei näe närää . Siinähän se lyhykäisyydessään . Tuleehan tänne kirjoituksia eri osa-alueille sellaista tahtia , ettei siinä kukaan ihminen pysy reaaliajassa vahtimassa kaikkea . jaksamista edelleen
Juu ois hienosti kierretty säännöt kun näin ilmoitettias nimiä no näinpä nyt osoitteen, niin känynpä ite kattomassa sekä ie:llä että firefixilla sivut, ja sit kerron yrittikö tänne tunkea.
Explorer menee sublandin sivulle kun kolme (3) kertaa sulkee sen close kohdasta. ei rastista. ja mitään ei asennu. monella muullakin sivulla samanlaisia. Firefox:lla ei tosiaan ole sitä ongelmaa.
Itse olen ie:n kuopannu aikoja sitten ^^ Suoraan sanottuna aivan turha selain, Firefox helmi, min mielipide. Edittinä, Firefox on toistaiseksi suht jees ja turvallinen, ennenkuin hakkerit iskevät kätensä siihen. Mut, se on sit sen ajan murhe -.-
niin mutta hyvinhä sitä on firefox alottanu jo versio 1.0.2.. korjaavat hyvää vauhtii.. vaikkakin mulla on linux ei tarttee roskasta huolehtii... mutta toivottavasti pysyy firefox turvallisena...
Juu ja myös cracks.am sivustolla tulee tollanen "Click YES to continue" ikkuna ÄLKÄÄ PAINAKO! kokemusta on
varmasti tulee joltai cracks-sivuilta.. jos jotai lataa nii jo on 10 troijalaista mukana.. ym. kivaa..