Elikkäs yritän selostaa mahdollisimman selvästi... Ostin noin 3kk sitte Yamahan rx-v563 vahvistimen, jamon kajarit ja laitoin vuoden vanhan simexin akt.subin kiinni rca piuhalla kaikki soi todella hienosti mutta tänään ku testasin yhtä hommaa mikä sitte ei toiminu ja laitoin samanlailla johdot takas ni nyt subi ei toimi kunnolla ennen tosiaan se soi todella hienosti ja nyt hyvä ku liikahtaa ku laittaa käden sen eteen. Onkohan tua asetuksis joku menny sekasin? yritin kattella noita valikoita mut noi yamahan on niin sekavat.. ainaki omasta mielestä. Niin ja sitte toinen kysymys. Ku oon näis aika aloittelija ni tvstä menee hdmi piuha vahvariin ni pitäskö siitä tulla äänet ettei tarvi rca piuhoja laittaa ollenkaa? En ainakaa saa noita ääniä ton kautte mitenkää sen takia on pitäny laittaa rca piuha kiinni. Ei sitte sen kummempaa..
Toi hdmi ei toimi noin päin vaan se on jotta saat vahvistimesta kuvan telkkariin. Eli kaikki vehkeet kannattaa kytkeä vahvistimeen ja siitä kuva töllöön. Tohon ekaan kysymykseen en osaa sanoa mitään, tulee silti ekana mieleen että olis menny jotain rikki. Mitä oot mahtanu testata?
Kun en tunne Jammun valikoita, on paha sitä puolta arvailla, mutta itse subbarin toimintaa voi varmaan testata kytkemällä se johonkin muuhun äänilaitteeseen kiinni, vaikka mp3-soittimeen (3,5mm -> RCA-johdolla).
Joo testasin stereoihin toimi subi hyvin... Täs ny on tota seuraillu ni ihan niin ku tua olis joku mute toiminta päällä ettei se päästä kauheesti subille. ku semmonen ihan vähä tulee vaan. Asetuksis oon menny joka paikas selaillu kaikkee mutta ei mistää tunnu löytyvän. Mutta emmie tiiä ku emmie tiiä..