Stereosarjaa ostamassa

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista -osiossa. Ketjun avasi racora 06.08.2007.

1. racora

racora Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moro!

Olen harkinnut stereosarjan ostoa, mutta en tiedä millainen soitin olisi hyvä. Hintaa laitteella saisi korkeintaan olla noin 250€. Sen tulisi toistaa MP3 tiedostoja ja CD/DVD-levyjä sekä siihen tulisi olla mahdollista liittää MP3-soitin eli iPod tai vastaava. Ääntoiston tulisi olla kohtuullinen. Tiedän, ettei tuolla rahalla mitään huippu laitetta saakaan enkä sellaista ole etsimässäkään. Pääasia, että hintalaatusuhde ja äänentoisto ovat kohdallaan. Itse nettiä tutkittuani löysin JVC UX-G60 USB DVD-stereosarja. Hintaa laitteella on Anttilassa ~200€. http://www.netanttila.com/webapp/wc...Id=10001&compartmentId=10014&categoryId=10428
    Onko ko. laite ostamisen arvoinen? Laitteen tulisi myös olla mahdollinen liittää tietokoneeseen. Itse en näistä asioista paljoakaan tiedä, joten kaikki apu ja vinkit ovat tervetulleita. Mikäli tuollaisen sarjan saa yhdistettyä koneeseen, niin millainen kaapeli siihen tarvitaan? Tarkka nimitys kaapelille olisi hyvä saada...

Kiitokset avusta jo etukäteen!

2.  
  3. Momotus

Momotus Guest

Itselläni on melko vanha Pioneerin "tornistereot" tjsp. liitettynä koneeseen. Siinä välissä on Tällainen kaapeli. En sitten tiedä voiko tuota kytkeä noihin uusiin stereosarjoihin.
    Minulla toimii myös tuo kytkentä tällä kaapelilla.

Noista stereosarjoista en oikeen tiedä mikä kannattaisi hankkia..

4. racora

racora Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitokset Momotus! Lisätietoja etsittyäni tosta JVCstä niin taidan päätyä sen ostamiseen. Noista johdoista täytyy mun ottaa lisää selkoa, mutta kiitokset noista mallitiedoista :)

Jaa tämä sivu