Steami

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi testii 12.03.2004.

1. testii

testii Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo mulla on steami ja windows XP.ja kun käynnistän steamin nii ruutu menee mustaks ja se lataa vähän aikaa ja sitte se palaa takas windowsiin eli ohjelma ei käynnisty.mulla on AMD Athlon 2700+ ja Ati Radeon 9500 PRO.mitä pitäis tehä?onko kellää kokemuksia?

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Onko virustarkistus tehty?
    Steam toiminut aikaisemmin?

4. testii

testii Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    on tehty virustarkistus.ihan ekalla kerralla se toimi mutta sitte taisin mennä muuttamaan resoluution 1600x1200 (siis siinä steamis) ja sen jälkeen se on tehny tota ettei se lähe toimimaan.ostin half-lifenki kaupasta että ois kiva saada se toimimaan.

5. masa85

masa85 Guest

Poista steam ja uudelleen asennusta kehiin. Eiköhän tuolla lähde taas toimimaan.

6. testii

testii Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla ei toimi Half-life eikä Condition zero.noi tekee sen saman jutun minkä steamiki eli ei lähde käyntiin.mikä vois olla vikana?

7. icedaemon

icedaemon Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Maailmalta on kantautunu uutisia, että Steam on niin buginen ettei se suostu toimimaan missään kunnolla

8. ISOjorma

ISOjorma Guest

Itse pelaan siinä 10 kertaa ja sitten ei Steami toimi enää, 3 kerran jälkeen tuskin en enää jaksa uudelleen asentaa.

9. heappi

heappi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitä olen CS-foorumeilla seurannut niin välillä pääsee läpi joitain Steam-päivityksiä jotka on todella bugisia. Luulisi että kun odottaa pari päivää niin tulee joku paikkaava päivitys.

Itse pelaan niin harvoin, etten törmää noihin ongelmiin (on käynyt aina onni ja Steami on toiminut silloin kun tarvii).

10. Haywire

Haywire Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko realtime virus protection päällä? Jos on, niin kannattaa kääntää pois pelaamisen ajaksi.

Toiseksi kannattaa puottaa resoluution esim 1024*768 ja koettaa josko sillä lähtisi. Tuo näytön pimentyminen koettaa muuttaa reson pelissä määritellyksi ja saattaapi olla ettei se onnistu, jolloin lataaminen loppuu siihen.

Viimeksi muokattu: 15.03.2004
  11. Rubertti

Rubertti Regular member

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Mul toimii muuten hyvin mutta dodia pelatessa ja etenkin kun lopettaa pelaamisen, niin joka kerta menee lockup.
    Alkaa pikkasen jo ärsyttää moinen vika joka ilmeisesti vaivaa useampia pelaajia.

12. testii

testii Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    oon kokeillu noita kaikkia mutta se ei vaan lähde käyntiin..vituttaa vaa ku ostin sen half-lifen aitonaki.

13. Rubertti

Rubertti Regular member

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    testii:eek:on kokeillu noita kaikkia mutta se ei vaan lähde käyntiin..vituttaa vaa ku ostin sen half-lifen aitonaki

Mulla kävi noin kuin tämän kertainen päivitys rumba alkoi, pakko oli poistaa koko steam ja asentaa uudestaan.
    Sen jälkeen vasta suostui käynnistymään.

14. testii

testii Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mikä päivitysrumba?mulla muuten toimii toi cs 1.5.

Jaa tämä sivu