Steam

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Joukkeli 21.08.2004.

1. Joukkeli

Joukkeli Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ostin kaupasta Half-lifen jotta voisin alkaa pelaan Counter-Strikea netissä Steamin kautta. Nyt on sitte silleen, että kun menin steamiin ---> Browse Games ---> Register a product I already own... ---> sitten pistiin siihen oman CD-Key:n ja siihen tuli että "Registering CD-Key with Steam...". Se latas sitä aika kauan ja sitten jonku ajan päästä se ilmoitti että "Steam is too busy right now, but meantime you can play...Bla bla" ...Jotain tuohon tyyliin se sano. Ja nyt ku yritän taas tuota Steam ---> Browse Games ---> Register a product I already own... ja sitten laitan sen oman CD-Key:n siihen kohtaan missä sitä pyydetään niin sitte se sanoo että "The CD-Key you've entered has already been registered to an existing Steam account, and is therefore invalid. Your subscription to Half-life platinum pack has not been completed." mikä avuksi? kiitos jo etukäteen neuvoista.

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Steami voi olla todella tukossa seuraavat 2 viikkoa kun juuri tuli tuo CS Source BETA jakeluun ja HL2 preload alkaa kohta. Koita pienen tauon jälkeen uudestaan.
    Kyllä se jossain vaiheessa pitäisi onnistua.

4. Joukkeli

Joukkeli Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No vaikka sen kaksi viikkoa odottaisinki niin todennäköisesti se sanoo tuota samaa ku pistän sen CD-Key:n eli "The CD-Key you've entered has already been registered to an existing Steam account, and is therefore invalid. Your subscription to Half-life platinum pack has not been completed." Vai? Tuossahan sanotaan että se CD-key on jo käytössä, niin se on varmaan minulla itselläni käytössä.

5. lettas

lettas Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    218
    Pisteet:
    93
    Sitten siellä on jo account tehtynä, ja tuo key regattu johonkin mailiosoitteeseen. Kai olet koittanut vaihtaa salasanaa ohjatun toiminnon avulla?

6. Joukkeli

Joukkeli Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla näyttää olevan Account jo siellä, menin settingseihin ja vaihdoin salasanan onnistuneesti.

Tuo CD-Key oli käytössä ennen mun kaverilla ku en itse tykänny pelata HL:ää netissä niin annoin CD-Keyn kaverilleni. Nyt kaverini ei enää tarvi sitä MUN CD-keytä niin se poisti oman acconsa Steamista. Nyt ton mun CD-keyn pitäis kaiketi toimia mulla?
    Onko mahdollista saada accountia tehdyksi jos ei ole mitään CD-keytä, koska mulla on siellä ainaki Account nyt. Sitte ku yrittää mennä Browse Games ->Register a product I already own... niin se mun CD-Key ei kelpaa vaan tulee taas tuo teksti: "The CD-Key you've entered has already been registered to an existing Steam account, and is therefore invalid. Your subscription to Half-life platinum pack has not been completed."

7. heappi

heappi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitenköhän se kaverisi "poisti accountin" Steamista? Yleinen FAQ vastaus noihin CD-key juttuihin on, että kun sen avaimen kerran rekisteröi johonkin accountiin niin siellä on ja pysyy.

Vastauksena kysymykseesi Steam accountin luonnista niin kyllä sellaisen voi tehdä vaikkei omistaisi peliä tai olisi syöttänyt avainta sisään.

---

Jos haluat niin voit saada Valvelta uuden CD-avaimen lähettämällä niille emailissa skannattuja kuvia peliboksista, CD:stä jne ja odottamalla ~1 kuukauden. Ohjeet tuohon löytyy selaamalla steampowered.com:in troubleshooterista tai klikkaamalla ao. linkkiä:

http://www.steampowered.com/troubleshooter/live/en/s_cd_10.php

8. heappi

heappi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuli mieleen vihjeenä muille jotka on kiinnostunut saamaan CS:ään CD-avaimen halvalla: Anttilan Top Ten alekorista (Varisto, Itäkeskus, ehkä muut) sai ainakin vähän aikaa sitten "Gunman Chronicles" peliä hintaan 5€ -- se avain toimii Steamissa samoin kuin Half-lifen tai Platinum Packin avain.

Sen sijaan "Opposing Forces" -avain ei kuulemma toimi.

9. Joukkeli

Joukkeli Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Heappi, kyllä se sen tais jotenki saada poistettua ku se soitti ja sano että kokeileppa sillä CD-keyllä nyt niin mä kokeilin ja se ei ENÄÄN sanonu "The CD-Key you've entered has already been registered to an existing Steam account, and is therefore invalid. Your subscription to Half-life platinum pack has not been completed.".... Sitte se oli ihan loppusuoralla se Cd-keyn rekisteröinti niin siihen tuli sellanen teksti että "Steam is busy right now....", loppuja en muista. nyt se valittaa sitä että CD-key on jo käytössä....

10. plugg

plugg Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Steam olisi varmaan hylännyt avaimen heti, mutta serveri oli tukossa ja siksi sanoi "Steam is busy right now...". Eli ongelma ei siirtynyt suuntaan eikä toiseen. Kysyppä kaveriltas miten se muka sai cd-keyn rekisteröinnin poistettua omasta accountista.

11. Deadline

Deadline Guest

Sain tuossa jokin aika sitten uuden koneen ja päähän pälkähti sitten alkaa pelailla CS:ää. Siinä sitten latailin kaikki ja peli pyöri kuin unelma, kunne veli keksi mennä palauttamaan tehdas asetukset. Latasin uudestaan HL:n, mutta kun lataan steaminstallerin ja klikkaan sen päälle, niin tulee teksti "Could not initalize installation. File size expected=716396, size returned=125264" Mikä neuvoksi? Anyone?

12. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Could not initalize installation. File size expected=716396, size returned=125264
    eli tuntuisi ettei ole ladannut loppuun tai tullut virhe siirrossa.

Jaa tämä sivu