Eli tänään ei Steam sallinut minun pelata Cs:S. En saanut edes Steamia itsessään päälle, vaan ruutuun tuli aina seuraava ikkuna: http://rave.irc-galleria.net/i/images12/01/46/23/00/70514985.jpg Käynnistin koneen uudelleen ja sama homma. Apua.
Jostain syystä antamasi linkki tuohon kuvaa ei toimi. Ainakaan minulla, joten olisiko mahdollista laittaa vaikkapa imageshackin kautta?
Eipäs toimi täälläkään.. Itsellänikään ei olisi ensimmäinen kerta jos steam olisi seonnut sen kuin vaa asennat uusiksi (itse tajusin ottaa varmuuskopiot niist tiedostoista et aina jos ilmenee joku ongelma ni vaa ne varmuuskopiot takas sinne ja taas pelittää )
Lisätkää kysymysmerkki perseeseen niin alkaa pelittämään. http://rave.irc-galleria.net/i/images12/01/46/23/00/70514985.jpg? Olisiko palomuurin kanssa ongelmia?
Ei oo palomuurin kanssa, ei oo ikinä ollu. Mähän kirjottaa räväytän sen tähän: Steam - Virhe Steam-verkkoon ei voi muodostaa yhteyttä. Offline-tila ei ole käytössä, koska tietokoneeseen ei ole tallennettu Steam- kirjautumistietoja. Et voi käyttää Steam-palvelua, ennen kuin voit muodostaa uudelleen yhteyden Steam-verkkoon. Ajattelin itekki asentaa uudestaa, ei olis meinaa eka kerta
12 tuntia sitten steamin palvelimien statistiikassa on aikamoinen pudotus, kesti jonkun 2 tuntia.. veikkaisin jotain tietoverkkohyökkäystä steam-verkostoa kohtaan. Nyt kannattaa kokeilla tuhota tiedosto nimeltä clientregistry.blob steamin kansiosta ja laittaa uutta matoa koukkuun.
On käyny mulle kanssa. Steamin asetuksista saa säädettyä Steamin automaatisen käynnistymisen koneen käynnistyessä. Mullakaan ei toi offline tila toimi.
Odotetaan päivitystä. Jostain syystä Valve aina menee sekoittamaan pakkaa kun saa kerrankin kaiken toimimaan. Esimerkiksi entinen kaverisysteemi oli jo melko lailla bugiton, mutta yllätys, yllätys Valvepa laittoi heti perään uuden community systeemin. Ja kuten tiedetään ei se korjaannu ennen 20. päivitystä...
Mikähän meikäläisen steamia vaivaa kun ei löydy serverilistaa!? Ei pääse pelaamaan CS:ssää tai HL2 drayhmatchii. Pari päivää sitten kaikki toimi moitteettomasti, mutta nyt ei näytä saavan yhteyttä mihinkään.