Eli valittaa tämmöstä: "Your video drivers appear to be out of date and could cause problems if you choose to continue and run the game. we strongly recommend that you follow the link below and update your video drivers to the lastet version avaible from your driver vendor." Se linkki on tämä(we strongly recommend that you follow the link below) : http://www.steampowered.com/Steam/M...game=240&l=english&vendorid=4318&deviceid=354 Ja sieltä valitsin NVIDIA, mutta nyt itse ongelmaan....eli mistä tuolta saan ne video ajurit? (video ajurit ei varmaan tarkoita näytönohjaimen ajureita, koska näyttiksen päivitin pari päivää sitten uusimpaan) EDIT: Typo
Kylläpä ne video drivers meinaa näyttiksen ajureita Jotenka sieltä vain lataa uusimmat näyttiksen ajurit.
Eihän tämä ole kuitenkaan mikään pakollinen juttu ,vaan Valve taas koittaa jotain ihme juttuja. Jos pyörii nyt hyvin niin miksi pitäisi alkaa vaihtamaan? Minun puolestani Valve saisi jättää nämä muistutukset ja päivittäminen vähän vähemmälle. Kyllä ihmiset varmaankin itse huomaa kun pitää jotain päivittää. Tais mennä offtopic... =)
Joo kuten Maf1a sanoikin eli siis ei tuosta "pop-upista" kannata välittää. Jos sulla on uusimmat ajurit niin sitten ei ole mitään hätää.
itelle tää "varoitus" tuli just sen takia kun päivitin ajurit heh ei kai Steam tunnista uusimpia ajureita itellä on Ati 7,5 joka uusin mut kun on jo kommentoitu ruksi ruutuun niin "varoitus" hävii pois