Noni, youtubesta oon kattonut videoita steam pelien hakkerointiin, mut en oikee ite usko tohon. Luulen että ne pöllii vain accounteja mutta onks joku ite testannut niitä. ESIM |||||||| joittenkin kommenttejen mukaan on toiminut mutta en sitten tiedä. PS. poistakaa tämä viesti jos ei ole sallittu tänne.
Jos jokin kuulostaa liian hyvältä, hyvin todennäköistä että kyseessä on huijaus, kuten tuossa. Valve ei tosiaankaan käytä gmailia, johon tuo sähköpostiviesti lähetetään. : )
Itseasiassa Valvekaan ei omista Steam.com domainia... steampowered.com on steamin sivu ja oletettavasti sieltä tulevat sähköpostit ovat jokseenkin virallisia, mutta ei näihinkään kannata luottaa...
kaikki sellaiset "lähetä tunnuksesi tiedot tähän osoitteeseen, niin saat kaikki pelit" jutut on paskaa. totta kai on ohjelmia, millä saat steamin pelit ilmaiseksi. mutta en jaksa sanoo nimii |3 lähetä tunnuksesi tiedot mun sähköpostiin, niin saat kaikki steamin pelit. sinulla pitää olla vähintään yksi peli valmiina tililläsi.
Joo moro. Huudahdan myös itsekin varoittavan sanan. "Jos olet 'uusi' internetin maailmassa, nuori ja kokematon.. älä koskaan, _KOSKAAN_ .. ikinä koskaan! lähetä minkään palvelun (oli se sitten hotmail, yahoo, myspace, steam, windowsin login) käyttäjänimeäsi ja salasanaasi mihinkään ikinä koskaan, älä edes itsellesi mailitse!!! Piste. Tuota kukaan ei kiistä tai saa käkättimeensä
on tosin olemassa se ihme juttu vittu ku ei tuu nimeä mieleen mutta kuitenki ilmaseks voi pelata kait melkein mitä tttahansa steam peliä esim cs mutta servuja ei löydy hirveästi
Taidat puhua nonsteamista. Tietääkseni nonsteam versioina ei ole kuin cs 1.6 sekä cs source. Ei siis kaikkia steam pelejä.
Ei vitsi kun nauroin tuota videoo kattoessa. gmail sähköposti, todella typerät "komento rivi käskyt" vai mitä ne olikaan esittävinään. Kuten jo sanottu: Älkää koskaan missään tilanteessa lähettäkö tunnuksianne MINNEKKÄÄN sähköpostilla. MIKÄÄN hack ei toimi niin.
On Steamiin ihan oikeita hakkejakin, mutta tuollaiset "lähetä salasana ja käyttäjätunnus" ovat täyttä pskaa.