Steam ongelma

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi kenka 04.01.2008.

1. kenka

kenka Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Toivottavasti jaksatte lukea...

Huomasin tässä vast'ikään, että steam ei suostu ottamaan yhteyttä nettiin ja valitti ilmoituksen kera tästä. Ongelma ei kuitenkaan tullut selvitäkseen, vaikka tarkistin palomuurit/virusohjelmat/yhteydet jne. Ansensin kuitenkin koko höskän uudelleen alusta asti ja itse perusasennus meni hyvin, mutta kun loppupuolen nettilataus lähti käyntiin (tai siis ei lähtenyt), steam valitti eri dll tiedostojen puutetta ja kävinkin lataamassa ne, mutta steamUI.dll kohdalla se ei enää tunnistanut kyseistä tiedostoa. Kyselin asiasta kaverilta, eikä hänelläkään steam pelittänyt, eli steam väitti yhteys ongelmista.
    eli
    1. miten tästä eteenpäin jos ei halua pistää koko hardware sileäksi ccleaner ohjelmilla yms, vaan onko tähän helpompaa ratkaisua?
    2. onko muillakin samanlaisia ongelmia?

2.  
  3. TheLucky

TheLucky Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hmm... oletko koittanut poistaa ja asentaa toista kertaa Steamia?

4. pezkuu

pezkuu Guest

Kokeile jostain muualta ladata steam

5. deleted-user

deleted-user Guest

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Steamiä ei periaatteessa voi ladata kuin Valven palvelimilta.

Mutta itse laittaisin kaiken sileäksi. Steami ja pelit jotka päivittävät itsenä Steamin kautta ja ovat rekisteröity ohjelman kautta. Myös kaikki kansiot ym.

Sitten lataat Steamin uudelleen. Kaikki ohjelmat taustalta pois viemästä kaistaa, jotta lataus sujuu ongelmitta. Asenna ja anna Steamin päivittää itsensä rauhassa. Jos ongelma vielä jatkuu, lataa puuttuvat .dll -tiedostot.

Miten ei tunnistanut? Asensitko manuaalisesti ladatut .dll:ät?

6. pezkuu

pezkuu Guest

7. kenka

kenka Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    "Miten ei tunnistanut? Asensitko manuaalisesti ladatut .dll:ät?"

se siis valitti steamul.dll puuttuvan vaikka olin käynyt lataamassa sen puuttuvan .dll tiedoston ja asentanut sen. Tämä toimi toisen error messagen kohdalla kun se valitti steam.dll:n puuttumista.
    Tämä kuitenkin korjautui kun lainasin kaverin dll tiedostoja ja nyt ko ohjelma valittaa vain yhteys ongelmasta, samalla lailla kuin ennen kuin aloin operoimaan koko juttua eli alkup.ongelma internetyhteydestä on taas tullut takaisin.
    Sitten kai vain aloittaa uudestaan steamin,css:n uudelleen asennus ja katella uudestaan kaikki jutut (palomuurit, antuvirusohj., jne).

kiitoksia kaikille avustanne ja vaivastanne.
    Kyl' mä luulen että tämä ongelma kyllä ratkeaa näillä eväillä

8. deleted-user

deleted-user Guest

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kysy toki, jos jotain vielä tulee. Ja katselepa Etsi -toiminnolla edellisiä threadej asamasta asiasta, voit löytää paljonkin hyödyllistä asiaa.

9. kenka

kenka Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ketjun voi poistaa käytöstä

10. deleted-user

deleted-user Guest

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ketjuja ei poisteta, paitsi jos ne sisältävät sääntöjenvastaista matskua. :)

Jaa tämä sivu