Moi. Mulla on sellainen ongelma, että olen asentanut koneelleni css:än. Sen mukana tuli steam, ja minulla oli se jo ennestään. No, poistin vanhan steamin, ja asensin uuden. Kun koitin avata steamia, niin se aloitti ihan hyvin, mutta kun kirjoitin tunnukset ja painoin ok, niin stem hävisi näytöltä. Ohjelma jäi kuitenkin kummittelemaan tehtävienhallinnan prosesseihin, josta sen suljin. Nyt kun avaan uudestaan steamin niin välillä ei aukea mitään, vaan se jää suoraan junnaan sinne prosesseihin ja se pitää sulkea. Välillä se aukeaa ja jää lagaamaan siihen: Connectin to steam account ... kohtaan. Se ei liiku siitä ikinä minnekkään, ja kun sen sammuttaa ALT + F4 tyylillä niin se jää taas prosesseihin kummittelemaan. Tämä on tullu mulla jo aikasemmissa steameissa, ja ajattelin että johtuisiko se siitä että olen steamin niin useasti poistanut ja asentanut uudelleen ilman rekisterin puhdistusta, tms.
Koita tehä näin, poista steam menemällä Käynnistä->Ohjauspaneeli->Lisää tai poista sovellus. Etsi steam, poista se ja kaikki muut ylimääräiset steamit ja sitten lataa steam uudestaan heidän omilta kotisivuiltaan, loggaa sisään omalla acollasi ja sitten pitäisi toimia.