Koneen tiedot: AMD athlon 64 x2 +3800 2ghz Windows XP 2 gigaa RAM RADEON HD 3850 (ja nvidia gf 7900gt) Täsmälleen samat ongelmat esiintyivät KOTORin ykkös- ja kakkososassa siitä huolimatta, että toisen pelin pelasin eri näyttiksellä n. vuosi sitten(vaidoin hajoamisen takia tuohon). Peli toimii moitteetta n. 15min, kunnes hahmojen ja joidenkin muiden valoa heijastavien objektien tekstuurit muuttuvat todella tummiksi. Eivät siis mustiksi, vaan todella tummiksi . Joskus valoisissa paikoissa käy näin. Jos alueella on ruohikkoa, niin samalla se venyy mahdottomasti ja alkaa pyöriä ympyrää. Olenkin poistanut ruohikon käytöstä tämän takia. Nämähän ovat vain kosmeettisia vaivoja eivätkä häiritse ainakaan liikaa pelaamista, mutta viimeistään 30 minuutin pelaamisen jälkeen peli alkaa 'pyrähdellä'. Eli parin sekunnin välein peli pyörii n. 100kertaisella nopeudella silmänräpäyksen ajan, ja hahmoni näyttää teleporttaavan kartan toiseen päähän. Kuvakkeet välkkyvät supernopeudella ja dialogia ei voi käyttää ongelmitta. Ainoa ratkaisu tähän on koneen käynnistäminen uudelleen. Olen koettanut googlettaa jonkin verran apuja, ja tuohon pelin nopeuteen olen löytänyt sellaisia ehdotuksia kuin CPUkiller tai että pistäisin pelin jotenkin pyörimään vain yhdellä ytimellä. Peli ei kuitenkaan pyöri kokoajan ylinopeudella, joten epäillyttää. Pelin tummuuteen sun muuhun en löytänyt apua. Ne tekstuurit eivät kuitenkään häviä mihinkään, vaan tummuvat, kuten sanoin. Ehkä täältä löytyisi apua?
Minulla oli sama ongelma tuon Splinter Cell Double Agentin kanssa joka korjaantui kun kesken pelin painoin ctrl+alt+delete ja etsin pelin exen ja asetin sen affiniteetin vain toiselle ytimelle, eli ei tarvitse mitää ohjelmia tämän suorittamiseen.