StarCraft Kenttien teko

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Hekote 26.04.2008.

1. Hekote

Hekote Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkäs nyt puhun StarCraft:ista, en Starcraft 2:sta. Ongelmana on se, että tehdessäni toimivia yksinpeli-kenttiä, en saa vihulaisia hyökkäämään, keräämään resursseja tai muuta sellaista. Saan ne vain istuskelemaan paikoillaan, mikä ei ole tarkoitus. miten saan ne toimimaan?

2.  
  3. Juippi93

Juippi93 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    koita painaa hiiren kakkos napilla ja kato tuleeko viahto ehtoja

on tylsää arvailen

4. Sleg

Sleg Guest

Oon itse samassa jamassa.... Kaikkee oon olevinaan yrittänyt mutta jostain kumman syystä noi idiootit eivät tajua tulla tappelemaan...
    Siis kyseessä on kenttä jossa olisi valmiiksi vaikka "perus" päärakennus ja muutama työläinen.... tuntuu liki mahdottamalta edes saada alotus paikka johonkin tiettyy paikkaa, kun laitat että alotus ei ole randomi niin kappas kappas ötökät eivät liikuta evääkään....
    olen yrittänyt löytää infoo, mutta aiheesta on niin vähän keskusteltu että tietoa ei oikein saa ja jos jostain kysyt niin tulee viisaita vastauksia kuten "toimii se jos se on oikein laitettu" että näillä eväillä =)
    Kiitokset etukäteen ja uskon että tästä olisi monelle apua jos joku voisi ystävällisesti neuvoa miten tämä ongelma ratkeaa

Jaa tämä sivu