Kuinka moni odottaa tätä elokuvaa eli Star Wars 3 - Sithin kosto'a? Kaikkihan tietää, että ensi esitys koko maailmassa on 19.5.2005 Olin aika yllättynyt, että yks pääosissa oleva näyttelijä on SAMUEL L. JACKSON
Kyllä oot jääny paljosta paitsi... Mä ainakin oon jo varannu liput. Onhan se juu jo näytellyt episodi 1 ja 2:sessa sitä jedineuvostoon kuuluvaa Mace Windua.
Toi on vähän ristiriitaista tietoa...joko olet kattonut edes jonkin aikaa jotakin SW leffaa, että voit sanoa kuinka paljon olet menettänyt tai sitten olet ennakkoluuloinen ja et tiedä mistä puhut.
Tossois Quick Time muotonen traileri leffasta, jos jotakin kiinnostaa. http://www.starwars.com/flash/ep3/trailer2.html
Aika noloo, kun en teinnyt tämän Samuelin näyttelevän aikaisemmissa episodeissa. punastuu Mikä se on ollut oikeen?
Siis Samuel L Jackson vai? Se näyttelee sitä Mace Windua, jediä joka kuuluu jedineuvostoon ja on kai jotain toisiksi korkeinarvosin heti Yodan jälkeen.
Hitsi kyl mä oon ton henkilön tienny, mutta en oo koskaan ajatelut, että se on samuel itse. No kyl siin on täydellinen yhdennäköisyys. Pirun hyvä näyttelijä se on. =)
no joo, kyllähän se on pakko mennä kattoon, vaikka ei nää star warssit enää niin kauheesti kiinnostakkaan. Nykyään oon enemmänkin lotr-miehiä.
Nyt kun saatu jonkin moista keskustelua aikaan niin haluastiko että episodit 7-9 tehdää. Pitääkö perustaa kansanliike että lucas tuottaa loppuu tämän taidepläjäyksen. Tietenki ohjauksesta pitää vastata joku ammattitaitoisempi henkilö.
Kyllähän star wars tarinassa syvyyttä löytyy. Ja samalla tavalla siihen uppoaa kuin esim lotr (ei nyt kuitenkaan tehdä tästä mitään paremmuus-keskustelua) Jos nuo 7-9 filmataan toivoisin ne tehtävän huolella, eikä mitään digi-elokuvan mainosvideoita, kuten episode 1 jossain määrin oli. Ja kun otetaan vielä mukaan nuo pelit. Puolet on ihan uskomatonta roskaa, jos joku muistaa esim rebel assaultit, jotka jaksoivat kiinostaa vain star wars faneja. Muut eivät niistä hirveästi irti saaneet. Ja loput huippukamaa esim X-wing ja sen jatkot. Eivät paljoa ole tehneet ihan peruskamaa, kun aina näytää osuvan joko kärkeen tai pohjalle. Usein pelit kuitenkin tehty ihan omalla tavalla piittaamatta muusta sen hetkisestä pelituotannosta. Toki löytyy battlefront, joka on aika kopio battlefieldistä. Ja FPS boomiin mukaan tullut commando joka kuitenkin on hyvin erillainen peli kuin hl2 tai doom. Ja kyllä tuo uusi star wars pakko mennä katsomaan kun tullut kasvettua SW:n parissa. Mielenkiintoista nähdä kuinka nämä uudet leffat saadaan niputettua yhteen noiden vanhojen klassikkojen kanssa. Siis ilman että näyttää liikaa täyteleffalta
Tätähän on jo odotettu... elokuva, joka saattaa pelastaa "alku-trilogian" maineen. Ainakin trailerin perusteella mukavan oloinen elokuva. Tosin odottaa tätä vielä saa jonkin aikaa, DVD-boksi kun ilmestynee vasta loppuvuodesta (teatteriin nimittäin en aio mennä tätä katsomaan). Mitä tulee SW-peleihin, niin ehdoton ykkönen on T.I.E. Fighter. Pelattavuudeltaan paras, pitää otteessa alusta loppuun (kahdesti tullu jo läpi pelattua =D ).
Mielekkäämpää katsoa elokuvat (uutuuttaan) ihan itsekseen. Pystyy paremmin keskittymään elokuvaan, kun ei ole muuta porukkaa häsläämässä ympärillä (karkkipussit,kännykät yms). Ja miksi ostaa kallis teatterilippu, kun tiedän hankkivani elokuvan myöhemmin DVDeenä. Heittäydyn mieluummin omaan "laiskanlinnaani", suljen kännykän, laitan kuulokkeet korville ja katon leffat 32" telkkaristani.
Tietenkään ketään ei voi pakottaa katsomaan SW:tä. Vain .. hmm.. suositella. Vähän niinkuin "sun on pakko kattoo idols. ihan sika hyvä" Enkä ole vieläkään katsonut yhtään jaksoa. Ei kaikkia kiinosta.
Kyllähän tuota on odotettu ja liput hommattu! Eli torstaina kun elokuva alkaa niin siellä ollaan! Ja kannatan osien 7-9 tekoa...