SpyBot ja ScanDisk ''eivät vastaa''

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi jabani 16.08.2003.

  1. jabani

    jabani Guest

    Eli kun avaan SpyBotin ja yritän hakea päivityksiä siihen, jää ohjelma jumiin. Yritin poistaa ja asentaa ohjelman uudelleen, mutta se ei toiminut. Sitten skannasin virukset ja niitä löytyi kolmisenkymmentä. No, poistin ja asensin SpyBotin taas. Ei auta. Sitten päätin tarkistaa virheet ja tsekata, johtuisiko se liiasta virheiden määrästä. Kun ScanDiskin käynnistää, jää se noin 15-30 sekunnin päästä alotuksesta jumiin. Olen sulkenut kaikki ohjelmat, mitkä vain pystyy ctrl+alt+delete- yhdistelmällä, mutta ei se siitä ole kiinni. Koneessa on WinMe. ScanDiskiä kun ei niin vaan uninstalloida ja asenneta uudelleen...
     
  2.  
  3. mika

    mika Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    26.03.2003
    Viestejä:
    5,157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    tosta SpyBotista...käytätkö ZoneAlarmia? Mulla se jumiutuu juuri noin, kun haen päivityksiä, eka kysyy ZoneAlarm päästetäänkö ohjelma nettiin -> Yes -> jumiutuu, ei auta vaikka ruksii sen "Aina" kohdan

    Ratkaisu: heti kun ZoneAlarm kysyy sitä, painaa nopeesti "Yes" kun se vielä lataa ja sit onnistuu
     
  4. jabani

    jabani Guest

    Käytän F-Securee, ja palomuuri kyllä sallii spybotin. F-Secure kun ei kysy, että sallitaanko...
     
  5. neste

    neste Member

    Liittynyt:
    02.01.2003
    Viestejä:
    41
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla on sama ongelma tuon SpyBotin kanssa. Käytän ZoneAlarmia, mutta en saa päivtyksiä netistä vaikka palomuuri olisi kokonaan kiinni... Mistä on kyse? Auttakaa nyt joku, todella turhauttavaa, koska SpyBot on hyvä ohjelma :)
     

Jaa tämä sivu