Latasin koneelleni Spotifyn muutama kuukausi sitten, ja aluksi ohjelma toimi moitteettomasti. Pari päivää sitten Spotify kuitenkin lakkasi toimimasta. Kun yritän avata ohjelman, tulee seuraava teksti: ---------- Crash report found It looks like Spotify crashed recently Would you like to submit this report to Spotify so that we can locatepossible bugs in our software and fix your problem? We´d really appreciate it as it would help us improve Spotify. ---------- Olen laittanut Spofifylle asiasta postia, mutta mitään yhteydenottoja ei ole tullut takaisin. Kokeilin myös seuraavaa netistä löytynyttä ohjetta: ---------- First make sure that Spotify is no longer running Spotify > Quit Manually delete these folders: ~/Library/Caches/com.spotify.Client ~/Library/Application Support/Spotify Also delete the Spotify application in the Applications folder. At this point, it might be best to restart you computer. When re-installing, make sure that you use the newly downloaded installer from the Spotify website (ie not accidentally use any previous version that you may still have. http://www.spotify.com/en/download/mac/ (after reinstall please login with your spotify username and password, no need to create a new account). ---------- Tämä ei kuitenkaan auttanut, vaan sama virheilmoitus tulee edelleen. Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa ja löytyisikö tähän hyviä ideoita ?!? ---------- Hardware Overview: Model Name: Mac Pro Model Identifier: MacPro4,1 Processor Name: Quad-Core Intel Xeon Processor Speed: 2.26 GHz Number Of Processors: 2 Total Number Of Cores: 8 L2 Cache (per core): 256 KB L3 Cache (per processor): 8 MB Memory: 8 GB Processor Interconnect Speed: 5.86 GT/s Boot ROM Version: MP41.0081.B07 SMC Version (system): 1.39f5 SMC Version (processor tray): 1.39f5
Joo, kaverini Macilla oli melkein sama onglema. Jos oikein muistan niin hän taisi vain uudelleen asentaa ja jos hämärä muistikuva uudesta käyttäjästä, en ole aivan varma, mutta lähes noin.