SpeedFan kysymys

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Sotamise 10.07.2007.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Sotamise

Sotamise Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli onko mahollista saada speedfanin tulletinsäädöt tietokoneen käynnistyksessä sille tasolle mille ne on säädetty ennen käynnistystä, ku ei oo mukava säätää niit joka kerta uudestaan ku on bootannu koneen.
    Tai ei se siitä mukavuudesta ole kiinni ku ku.. no jos kerron koko tarinan :D
    Eli koitin löytää softaa jolla olis saannu azureuksen käynnistymään itestään johonki kellon aikaan mihin sen ite sitte laittaaki, mutta tuloksetta. No löysin softan jolla saan säätää et mihin kellon aikaan kone boottaa ja pistin et azureus käynnistyy windowsin yhteydessä.
    Syy miksi haluan käynnistää azureuksen automaattisesti tiettyyn kellon aikaan on se että, pikkuveljillä on aamulla aikaa olla koneella klo 7-10 välisenä aikana, jolloin en voi latailla koska netti lagaa..
    Itse olen tuolloin töissä joten en voi käynnistää azureusta ja pikkuveljiin ei ole luottamista, että he muistaisivta laittaa lataukset päälle mun koneeseen.
    Tuulettimet pitää säätää siks hiljaselle ku mutsi valittaa et mun kone pitää liikaa mekkalaa..

2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu