SP2

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi piiska 09.08.2004.

1. piiska

piiska Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    http://www.mbnet.fi/jutut/uutiset/?from=etusivu#U1514

Tuossa luettavaa SP2:sta. Minä en ainakaan aio asentaa sitä jos ohjelmat eivät toimi. En jaksa alkaa asentamaan kaikkia ohjelmia uudestaan.

http://www.microsoft.com/windowsxp/sp2/topten.mspx

http://www.microsoft.com/windowsxp/sp2/features.mspx

Tuossa vähän tietoa SP2:sta. Ei mun mielestä ton päivityksen mukana tuu mitään kauheen merkittävää kun en käytä IE:tä ja XP:n oma palomuuri on pois päältä, koska se on niin huono. Sygaten firewalli riittää mulle.

Mitä mieltä ootte, onko nyt sitte sen arvosta asentaa ohjelmat uudestaan tuon päivityksen takia vai ei? Itse siis en aio asentaa SP2:sta jos ohjelmat eivät toimikkaan.

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Hiuakan liioiteltu noita SP2 juttuja, kyllä suunnilleen kaikki ohjelmat toimii sillä ihan normaalisti eikä mitään kyllä varmaan tarvitse asentaa uudelleen.

Kannattaa odottaa vielä hetken aikaa ennenkuin asentaa jos tuosta löytyy vielä jotain kriittistä ja kun kohta pitäisi tulla tuo kevyempi/pienempi paketti jakeluun

4. chopper

chopper Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mulla ainakaan oo ollu mitään ongelmia tuon kanssa, jo betat mitä kokeilin joitain kuukausia sitten olivat mielestäni hyviä.

Ei ainakaan vielä ole tullu mitään pahaa sanottavaa.

5. Ossi

Ossi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    taitaa olla ihan kannattava asennus toi sp2... pitää kyllä odotella suomenkielistä.. saakohan tuota päkkiä asennettua corporate versioon?? semmoinenkin kun sattuu olemaan yhdellä koneella..
    olisikkos täällä helppoa ohjetta miten saan poltettua xp:n cd:lle ja että se vielä buuttais..??
    oon kokeillu polttaa Nerolla.. huonoin tuloksin..
    toimii muuten mutta ei buuttaa...?
    ja pitäis sp1 saada asentumaan winkkarin asennuksen yhteydessä.. neuvokaa joku viisas... vääntäkää rautalangasta..

6. Pein

Pein Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Eipä oo mihinkään suurempiin ongelmiin tullu törmättyä SP2:n asennuksen jälkeen.
    IE:n pop-up blokkeri tuntuu olevan aikaisemmin käytössä ollutta google-toolbaria tehokkaampi (ihan niinku ketään kiinnostais).
    Palomuuristakin tuntuisi olevan nyt vähän muuhunkin kuin vitsiksi.

Tässäpä ohjeistusta miten integroida SP2 asennus-ceedeelle (vastaava toiminee SP1:kin):
    http://www.windows-help.net/WindowsXP/winxp-sp2-bootcd.html

7. LaLLi80

LaLLi80 Senior member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Olen tässä ollut inssityöharjoittelussa ns."pääkallopaikalla" ja on noita SP2:n esiversioita ollut talossa useampiakin...vain pari konetta on joutunut uudelleen asentamaan oletetusti jonkin SP2:n esiversion takia. Asensin just oman koneen uusiksi ja ekana pätsinä suoraan SP2. Hyvin toimii kaikki softa mitä käytän.

8. Ossi

Ossi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    eipä onnistu tuon sp1 kanssa.. ohjeiden mukaan olen tehnyt.. mutta ei löydy tuota i386 kansiota..??
    auttakaapas joku viisaampi.. sp1:nen on purettuna mutta pitäisi tietää minne kopioin ja miten..
    sen tiedän että ne täytyy kopioida kansioon jossa winxp levyn tiedostot on...

9. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  10. jartar

jartar Senior member

Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Itse asensin koneelle ton sp2:sen ja ei ole muita kuin positiivisia kokemuksia. Nyt winkkari jopa tunnistaa mun prossun kun ei ennen sitä tehnyt (athlon 64). Mitään ongelmia ei ole ollut joten suosittelen muillekkin. Ja sp2:sen saa asennettua corporate versioon jos serial on muotoa xxxxx-640-xxxxxxx-xxxxx.

11. watchers

watchers Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko SP2:a pakkorekistöröinti niinkuin oli SP1:ä.
    Noin niinkuin periatteessa en pidä asiasta.

12. Olvi

Olvi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse asensin eilen ja hyvin toimii vielä. Asennus tosin kesti 1,5 tuntia. Tuntuu että winka olisi nopeutunut muutenkin tai sitten vain tuntuu siltä kun boottasi pitäkästä aikaa uudestaan.

13. veijob

veijob Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei ole pitkiin aikoihin wintoosan asennus ollut herkkua, nyt ei tarvinnut asentaa corporaattiin muuta kuin sp2 ja windows updatesta pari päivitystä ja nekin laite puolelle. Ennen sp2:sta piti päivityksiä olla melkoinen liuta...Billiltä hyvä veto vai oliko jo pakko edessä...per...en hyvä juttu.

PS. Eikä yhtään virhe ilmoa ole tullut niinkuin sp1 aikaan ja sitä ennen...

14. darthmake

darthmake Guest

Koskas toi Suomenkielinen tulee

Jaa tämä sivu