Otsikko sanoo kaiken, eli onko mitään järkeä asentaa? Paljon on ollut täälläkin valituksia että ohjelmat ei ole toiminut SP2 asennuksen jälkeen. Itsellänikin on kumminkin palomuuri (Sygate Pro) ja virustorjunta (Antivir XP) ajantasalla koko ajan. Pääselaimenakin on opera. Yleensähän tietokoneen kanssa pätee sääntö: "älä korjaa sitä mikä toimii"
Taitaa olla yksi päivän sanoista tuo . Itse asensin viikko sitten ykkös-masiinaani sen, eikä mitään häikkää. Itelläni on kans antivir, mutta palomuurina uusin Zone-alarm. Kun asensin sen kakkoskoneeseen tuli ongelmia. Zone-alarm lakkasi toimimasta ja samoin "sammuta tietokone" valikko. Tässä kakkos- koneessa oli samat ohjelmat, mutta hiukan vanhentuneita (ei pahasti kuitenkaan). Ja ongelma ilmeni ohjelmien päivityksen jälkeen; syynä lienee ollut palomuuri. Palauta-systeemi ei apua tuonut, koska kone tallensi uusimmat päivitykset. palautukset ennen näitä päivityksiä aiheutti sen, että mitään ei voinut imuroida. Mitä oon kavereilta kyselly niin ongelmia ei ole ollut. Kysymys on koneen yksilöllisyydestä... Mutta ei minulla ole sitä SP2 ennenkää ollut ongelmia tietoturvan kanssa. Mutta se on ihan itsestäs kii...
Joo tuo voi olla totta kans mutta mulla ei ole mitään häikkää ollut (ainakaan vielä) mutta sitähän voi kokeilla että miten se SP2 toimii omassa koneessaan. Mutta suosittelen!
Asenna pois mut pakkohan sitä ei oo ladata, vaan voit myös tilata sen microsoftin sivuilta ceedeenä ilmaiseksi. Ja tohon "älä korjaa sitä mitä toimii", päivitin ite biosin vaikka mikää kauhee tarve ollukkaan ja - luojan kiitos se toimi.