Miksihän SP2:nen ei rupee asentumaan ollenkaan? Tai asentuu 10% ja sitte vaan häipyy tuolta oik.alakulmasta tuo päivitys kuvake? Automaattiset päivitykset käytössä, WinXP PRO.
Muutaman koneen kokemuksella uskallan sanoa, ettei SP2:ta kannata asentaa ellei ole ihan pakko. Todella hienosti saa monta asiaa hienosti solmuun. Kaks konetta on mennyt sellaiseen tilaan että lopulta ainoastaan safe modessa boottaaminen onnistui, jolloin restore pointilla sai SP2:n pois. Omaassa koneessani taas Bluetooth-ajurit meni niin sonnaksi (MS:n omat), ettei käytöstä tullut mitään. Pieleen meni.
Näin pitkälle oon itekki kituutanut etten ole asentanut, mutta nyt sitte aattelin, että pakko kai se on... Jääköhän tuossa kuin paljon tietoturva aukkoja winukkaan jos sitä ei asenna? Samat kokemukset mulla on tuosta, muutamalla kaverilla koneet aivan sekaisin ja jopa yhdellä kaverillani katosi yksi osio jossa oli 50Gt tavaraa : )
Joo ja multa hävisi koko tietokone.Tossa se oli olohuoneen nurkassa mutta kun asensi sp2 päivityksen niin katosi koko kone.
Ei Sp2:ssa mitään ongelmaa ole kunhan oma kone muuten on kunnossa. Elikkä ei viiruksia/vakoiluohjelmia, ei piraattiversioita ja tietty haettu kaikkiin muihin ohjelmiin viimeiset päivitykset. Itelläni toimii kuin junan vessa ei mitään propseja.
Parhaiten SP2 toimii kun sen slipstreamaa XP:n asennukseen ja asentaa koko käyttiksen uusiksi...Itse tein näin kun oli aika taas asentaa käyttis uusiksi. Suosittelen silti välttämään asennusta jos ei ole valmis tekemään työtä toimivuuden kannalta...MSOY:n sivulta löytyy softa jonka pitäis estää SP2 latautuminen automaattisesti helmikuun loppuun asti.
Tää SP2-hommeli on todella paskamainen. Toisilla toimii ihan täysillä ja toisilla taas ei meinaa lähteä enää edes käyntiin. Itse ratkaisin asian hommaamalla XP-levyn jossa on SP2 integroituna. Siitä kun olen asentanut niin lopputulos on loistava!! Windows Updatesta olen päivittänyt kolme konetta joista vain yksi jatkoi toimintaa täydellisesti. Toinen jumi-koneista ei meinannut lähteä enää käyntiin -> ratkaisu: SP2 pois :| Ja toinen ongelmakone alkoi vittuilemaan suurin piirtein joka asiasta -> ratkaisu: uudelleen asennus SP2 integroidulta levyltä ja toimii!
Jep. Mullaki kaveri asensi uudelleen puhtaalle winukan ja sitten SP2:sen niin hyvin toimii... Taidan itekki ruveta tyhjentään kovoa ja asennan puhtaalle...
Suurempia ongelmia ei tosiaan esiintynyt kun puhtaan asennuksen teki. Mitä nyt BlueTooth tosiaan on rikki ja TCP rikottu siten että joidenkin paljon yhteyksiä avaavien sovellusten käyttö hidastuu todella huomattavasti ilman patchia. Mutta hyvä vaan että MS julkaisee päivityksiä, jotka aiheuttavat ennalta-arvaamattomia ja fataaleja ongelmia. Riittääpä ainakin minulle töitä!