Miten saan poistettua audacity-win-1.2.4b.exe-tiedoston???? Meni vähän väärään kansioon ja nyt kun yritän poistaa tämä herjaa: "Ei voi poistaa audacity-win-1.2.4b. Lähde- tai kohdetiedostot voivat olla käytössä. Sulje kaikki ohjelmat, jotka voivat käyttää tiedostoa ja yritä uudelleen."
On varmaan helpompikin tapa mut mä teen aina näin ----> ctrl+alt+del sit sammutan Explorer.exe:n ja taas uusiks ctrl+alt+del ja sieltä (vasen yläkulma) tiedosto -> uusi tehtävä (suorita...) ja sieltä selaa ja sit ettii sen tiedoston ja poistaa sen normaalisti, pitäis lähtee...
Siis tehtävähallinasta poistaa? Ei onnistunut ainakaan sillain. Sanoo vieläkin: "Ei voi poistaa audacity-win-1.2.4b. Lähde- tai kohdetiedostot voivat olla käytössä. Sulje kaikki ohjelmat, jotka voivat käyttää tiedostoa ja yritä uudelleen."
Koitappa tälläsellä softalla --> Your Uninstaller Trialinhan saat tuolta http://www.shareup.com/your-uninstaller.html Mun mielestä toi on ainaki kätevä ohjelma ja uskon, että poistaa myös tuon huolesi
Joo itsellänikin on valittanut noin joskus kun olen jotain kansiota koittanut poistaa. Silloin on auttanut tuo boottaminen. Mutta koitin ennen audacity-win-1.2.4b.exe-tiedoston poistoa että sammutin tietokoneen ja yritin poistaa. Ei lähtenyt. Lähti vaan tuolla Your Uninstaller pois.