Source SDK: Create a Mod. Kaikki.

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Teme1122 02.09.2008.

  1. Teme1122

    Teme1122 Member

    Liittynyt:
    23.12.2006
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Noniin, tästä vois alottaa Source SDK Modin teon.
    Onko jollain kokemusta? Suomenkielisiä tutoriaaleja? Neuvoja? Mitään miten pääsis alkuun? Englannin kielisiä ohjeita hyvillä ja selkeillä kuvilla? (niitä kyllä löytyy googlettamalla oikein).
     
  2.  
  3. deleted-user

    deleted-user Guest

    Liittynyt:
    28.04.2007
    Viestejä:
    1,905
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Millaista modia ajattelit tehdä? Onko kokemusta C++ koodaamisesta? Ajattelitko tehdä custom mapit, skinit, reteksturoinnit, äänet jne. itse vai miten?

    Modin aloittaminen on homma jonka harva aloittaa yksin siltä pohjalta, että on pelannut Source -pelejä ja yhtäkkiä huvittaisi tehdä Insurgency tyylinen modi. Tuo vie vuosia kymmenpäiseltä ammattakoodaajien ja graafikoiden joukolta.

    Jos ei ole kärsivällisyyttä etsiä googlella ohjeita itse asianomaisilta sivuilta (afterdawn ei ole source -modaamisen yhteisöä nähnytkään) niin unohda koko juttu.

    C++ on vähintä mitä tarvitset tällä hetkellä.

    VALVE DEVELOPER COMMUNITY

    FPSBANANA
     
    Viimeksi muokattu: 03.09.2008
  4. Teme1122

    Teme1122 Member

    Liittynyt:
    23.12.2006
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    jep, oon googlettanu ja kattonut ohjeita. juu no pysyn pelkästään sitten mappejen teossa :)
     
  5. Masse14

    Masse14 Guest

    Kannattaa hakea FPS bananan sivuilla johonkin Studioon jotka tuottavat näitä kyseisiä mappeja, skinejä jne... Siellä sit jos pääset yhteen projektiin mukaan niin hyvä... Yksin kaiken tekemiseen menisi hel**tikseen aikaa.
     

Jaa tämä sivu