Monilla erilaisten sivujen keskustelupalstoilla on myös Osta/myy palsta. Itse aloin miettimään (kun olin lukenut "haukkuja" uusitusta huuto.netistä) että sopisiko tällainen palsta myös Afterdawniin? Kun monilla kuitenkin on jotakin myytävää ja täällä saattaisi ostajan löytää nopeastikin. Ehkä tarvetta ei sitten suuremmalti tällaiselle palstalle täällä Afterdawnissa ole, mutta itse en keksi mitään syytä miksi Myydään palstaa Afterdawnissa ei voisi olla. Mielipiteitä puolesta ja vastaan.?
Kyllä eli puolesta. Jonkun roinasta toinen saa rakennettua itselleen hyvän koneen tai päivitettyä vanhaa rautaa, esim. itselläni 9600pro pölyttyy kaapissa =)
Löytyyköhän täältä riittävän tyhmää väkeä, joka ei ole kuullutkaan esim. hintaseurannasta ja maksaisi ylihintaa atk-romusta? Eipäilen, että ei. Taidan siis pysytellä huuto.net =)
No äärimmäisen totta tuokin! Mutta täällä voisikin myydä sopuhintaan atk-kamaa. Huuto.netissä menee aika vähän esim. hyviä näyttiksiä, kun ei suurin osa sen käyttäjistä ymmärrä niiden päälle eikä osta koska 200-300€ on paljon rahaa.