Eli oon huomannu että kuuluu outoo särinää, ja mitä lujemmalle laittaa ni sitä lujempaa se särinä kuuluu(peittyy kuitenkin musiikin alle). Nää on Sonyn stereoiden mukana tulleet perus kajarit ja ennen en oo tällästä huomannut =/
Onko ääni jatkuvaa sirinää (jotain häiriöääntä) vai kuuluuko särähdys vain esim. matalien äänten, kuten bassorummun kohdalla?
kokoajan sirinää, luulen et se johtuu siitä että oon yhdistäny tietokoneen näihin kaiuttimiin =/ mitenköhän ton sais pois.
ööh. stereoista (eli tää boxi mihi cd:t yms laitetaan ja voi ääntä säätää) lähtee piuha joka on kiinni audio rei'issä (left and right) koneen taakse reikään mistä saan ääntä ulos. stereoista lähtee myös johot kaiuttimiin jotka särisee. tää johto jolla liitetty on sellanen missä toisessa päässä 2 pistoketta(vai mitä onkaan) valkonen ja punanen ja toisessä päässä 1 pistoke. Ääntä ainakin kuuluu joten en usko että oisin väärin liittäny. Ja stereot ottaa samasta jatko johdosta virtaa ku kone jos sitä meinasit ;p.
Maalenkiltä kylää kuulostaa, mutta mites nuo piuhat muuten/ lähellä mitään muita sähköisiä laitteita/tv /muita johtoja iso kasa/ loistelamppua ynm.? Ohjuspaneeli/ Äänet ja äänilaitteet/ asetukset kohdillaan. Onko Mitään erillistä mixeriä esim. Nvida joku muu? Ja jos stereoissa volymi nappula kaakossa saatta johtua siintä, laita tietokoneesta äänet täysille ja stereoista vähän pienemmälle.
Ei tässä muita laitteita ku tietokone(+modeemi) ja stereot. ööh mixeri?=D ei tietääkseni, ja oon pitäny niin että koneella äänet täysillä ja sitten stereoissa pienemmällä ettei särinää kuuluis. saattaisko tää johtuu ton kaapelin laadusta tai jostain?
Mixeri>Muuta ohjelmaa jolla ääniä säädellä. Voi johtua myös huonoista kaapeleista. Kuulokkeita?, kuuluuko sirinä niistäkin. Siriseekö stereot myös muilla laitteilla, vai loppuuko kun irroitat tietokoneen ja stereoiden välisen yhteyden. Voisi tietysti myös koittaa päivitää ääniajureita.
Ei kuulu sirinää kuulokkeista kun laitan sen johdon tietokoneen taakse, ja tulee ainoastaan tietokone käytössä toi sirinä
Veikkaisin kaapelin laadun heikkoutta. Minkälaisella ja kunka pitkällä piuhalla pc on sterkoissa kiinni?
Tämän laista, voisit koittaa. Kannattaa sopia palautus oikeudesta kuitenkin josko ei auttakkaan, saattaapi maksaa himppasen enemmin muualla kuin tuolla.
Joo, kyllä se vahvasti vaikuttaa siltä, että 5€ kaapeli aiheuttaa kyseisen sirinänän. Huonolaatuiset ohuet kaapelit tekee monesti häiriöääntä, varsinkin vähän pidemmillä vedoilla. Jos himasta löytyy toista kaapelia vielä testattavaksi, niin varmasti kannattaa kokeilla ennen uuden tilaamista.