Sony RDR-HXD870

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi GNR_Slash 05.08.2007.

1. GNR_Slash

GNR_Slash Guest

2.  
  3. GNR_Slash

GNR_Slash Guest

Ainii ja voisin tähän ketjuun laittaa myös et mitä eroo sil Full HD:lla ja HD Ready:llä on 26" tuuman LCD -TV:ssä? Ittellä on Philipsin HD Ready TV ja ohjekirjas lukee et tuettui noit skaalaus juttui on 5**p ja 7**p ja sit se 1*** p tai i... noi * pisteet sen takii ku en muista niit viimesii numeroita :)

4. Japsu1

Japsu1 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ei sitten mitään eroa käytännössä koska silmä ei eroa pysty havaitsemaan. Siksi et myöskään taida löytää kaupastakaan alle 40" telkkareita jossa olisi FullHD resoluutio koska sellaiselle ei olisi kysyntää.
    Ja viimeaikoina on markkinoille tullut niin laadukkaita HD Ready malleja että ne monasti ja varsinkin SD-materiaalia katseltaessa monien mielestä ovat vähintään yhtä hyviä ja ehkä parempiakin kuin vanhat Full HD mallit.

Eli turha juosta sokeasti joittenkin maagísten merkintöjen perässä vaan kannattaa ottaa sekä järki että silmä käteen ja päätellä itse mitä haluaa ja tarvitsee.

Kannattaa muutama tunti lukea näitä keskusteluja niin saa jo hieman osviittaa siitä missä nyt mennään:
    http://www.dvdplaza.fi/forums/forumdisplay.php?f=86

5. GNR_Slash

GNR_Slash Guest

Kiitos vastauksesta... mutta mun LCD tv on talvel ostettu ja mun mielest siin on ehk parempi kuva kun mitä nyt myydään kaupois... ilman digiboxiikin siin on ihan OK kuva... mut haluaisin viel vastauksii tohon alkuperäiseen kysymykseen eli onko tuo digiboxi/DVD hyvä.

6. Japsu1

Japsu1 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  7. GNR_Slash

GNR_Slash Guest

Juu luin ton jo eilen :) vaikutti välil aik ristiriitaselt, et jollakin on toiminu hyvin ja jollakin vähän huonommin... oon huomen menos giganttiin, jos sielt vaik löytyis tota laitet

8. Hammeri

Hammeri Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sellainen varoituksensana, että Sonyn RDR-HXD760S joka on noita muutamia liitäntöjä köyhempi malli tästä. Niin se ei näytä tekstejä DivX-videoissa, videon toistaa mutta tekstejä ei saa näkyviin. Tuestakin kyselin asiasta mutta ei tainnut kyseinen neuvoja edes tietää, mitä Divx tarkoittaa. Voihan olla, että Sony on ottanut opikseen mutta ajattelin asiasta mainita. Tosin jos et diväxiä katsele, niin oikein mainio laite.

e: oho, olikin suht vanha triid.

Viimeksi muokattu: 05.09.2007

Jaa tämä sivu