Tuollaisen ajattelin laittaa niin löytyykö kenelläkään käyttökokemuksia? Ihan näytti toimivalta laitteelta noin pikaisesti katsottuna. Hintaa Anttilassa on n.250€
Olen itsekin katsellu tota vehjettä. Pixmanias 203€. Postikulut 16,50 ja en tiedä kuinka hyvää paikka toi on. Se mitä olen lukenu niin kaikki on kehunu Panasonic-merkkistä. Mulle suositteltiin net-anttilast Panasonic DMR-ES15 (199€). Noi sonyn ominaisuukset houkuttelee enemmän ja olisin itsekin kiinnostunu. Noi RAM-levyt olis kova sana mutta kun ajattelin et ne kuulemma ei soi jokaises soittimes ja en ole varmaa et toistaako koneen dvd-asema sitä. Jos olen vääräs niin joku korjatkoon! Ehdoton miinus on siinä se ettei pystyy talentaa +RW levyille ku itsellä on niitä n. 150kpl ja en tee noilla enää sitten mitään. Ram-levyt on kalliimmat ja ei sillä Panasonic DMR-ES15 -llä pystyy talentaa tietojen mukaan yli 4 tuntia todennäköisesti RW-levyille. Olis kivaa saada tietoo siitä Sonysta enemmän.
Tuossa Panasonicin DMR-ES15 mallissa oli se huono juttu ettei siinä ole RGB-tuloa ollenkaan scartissa. Ja mitä itse olen näihin perehtynyt niin se kannattaisi kuvan laadun takia olla...? Edelleen olen tuon Sonyn kannalla niin voi ollakkin että viimeistään jouluna tuollainen löytyy. Riippuu tietysti aivan siitä että kuinka paljon lahjoja pukki tuo...
Ny luin vähän enemmän ja itse en silti menis tilaamaan sieltä ........ http://keskustelu.suomi24.fi/show.f...ce=4500000000000182&posting=22000000011919804 Tilasin dvdmediast levyjä ja meni puol vuotta kun vihdoin sain ne. Hirveästi tuli soiteltua sinne muuten olis jääny ilman tavaroita. En haluais kokea enää vastaava
Kames, ootko jo hakenu sen Sony RDR-GX220 soittimen? Itse ajattelin tilaa net-Anttilast nyt lähipäivinä sellaisen. Siinä on se hyvää puoli et saa palauttaa takaisin jos ei tykkää. Kerron sit miltä tuntui, vaikka onkin makuasia.
Tuli nyt hommattua sellainen ja en nyt osaa täällä hetkellä sanoa vielä kannattaako ostaa. Olen tottunu Philipsin dvdr890 kans ja tuntuu aika oudolt täällä hetkellä. Pitää perehtyä paremmin siihen vehkeeseen. Yksi outo juttu tuli heti vastaan. DivX elokuvien tekstityksiä ei saa sit millään näkyviin, vaikka ohjekirjas luvataan et ne näkyy. Ja en ole ainoa kun kävin googletamassa. Ei ainakaan .sub ja .srt eivät näkyy. Kaukosäädin on myös todella hidas. Jos oot tallentanu levylle ja laittaa sen sisälle niin menut eivät tule itsestään näkyville - pelkkä sininen ruutu. Voi olla et täs on vielä asetuksis jotain hienosäätö ku pitää painaa Title List painikettä niin sitten saa menun näkyviin. Jatkan tutkiskelua. Ehkä lähetän takaisin kun on 14 päivää aikaa palauttaa se takaisin. Käyttöohjeet jos haluaa tutustua paremmin: http://pdf.crse.com/manuals/2672060911.pdf
DivX elokuvien Tekstitykset saa kyseiseen laitteeseen käyttämällä divx-elokuvan ensin "Avisub" nimisen ohjelman läpi. Ja sen jälkeen polttaa vielä DVD:lle samannimiset tekstitykset kuin elokuva on. EDIT: Tästä löytyy ohjeet AviSubin käyttöön: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/318169