Sony RDR-GX210 ei toimi, LG DR385

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi xpeli 08.11.2008.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. xpeli

xpeli Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mun vanha Sonyn RDR-GX210 mallinen tallentava DVD soitin ei pyöritä enää minkäänlaisia DVD levyjä. Se toimi vielä, kun olin tänään tallentamassa sillä. Se vaan sekosi vähän epäselvästi kun olin tallentamassa sillä, ja painoin ejectiä ja jotain toista nappia, niin se laite vaan sekosi. otin johdon seinästä kun en voinut muutakaan ja käynnistin sen uudestaan. Se sekoili uudestan kun laitoin sen ja toisen levyn sisään. sitten jossain vaiheessa, kun laitoin jotain DVD levyä sisään, niin tuli vaan aina teksti cannot play this disc. Avasin laitteen, ja putsasin linssin muttei auttanu.

Kyseinen DVD kone on aina sekoillu eri tavoilla. Ei aina tunnistanu poltettavia DVD levyjä jne.

Tartteisin kipeesti DVD konetta. Voisiko sitä vielä jotenkin korjata, vai pitäisikö ostaa uus? Kattelin uusia tallentavia DVD soittimia, ja löysin Pixmaniasta tollasen kun LG DR385 http://www.pixmania.com/fi/fi/834830/art/lg/tallentava-dvd-divx-soiti.html . Siinä olisi mulle kaikki tarvittavat ominaisuudet ja olisi aika halpakin. Mietin vaa että miten kestävä ja miten hyvin toimiva se yleensäkkin on?

Viimeksi muokattu: 08.11.2008
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu