1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

sony psp

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi laturi 14.01.2006.

  1. laturi

    laturi Guest

    Tuli tossa mieleen että olisiko kellään hyviä kokemuksia tosta psp stä ku tos on aika suolanen hinta että ei menisi rahoja turhan päiten jos ton menis ostamaan.
     
  2.  
  3. Tonski

    Tonski Regular member

    Liittynyt:
    18.11.2005
    Viestejä:
    670
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Erittäin hyvä kannettava pelikone. Itse käytän sitä päivittäin. Useimmiten katson sillä videopätkiä, mutta joskus pistän musiikit taustalle kun opettelen tuota HJT-lokien tulkitsemista. Pelejä tulee kanssa pelattua. (Mm. THUG2 ja GTA - LCS) Huippu kone, suosittelen.
     
  4. Danshaku

    Danshaku Guest

    Ostin itelleni tossa vuodenvaihteessa gigapackin ja oon ollu tyytyväinen. Pelejä tällähetkellä on van Darkstalkers: Chronicles, mut videoita (animea) tulee katottua aikatavalla. Samoin musiikinkuuntelussa käytän. Nyt vaan odotellaan et kaveri tekis vyölaukun, niin ei tarttes povarissa kanniskella (on aikas iso laite) Mut koko on pikkuvika, kun ottaa näytönlaadun huomioon.

    Suosittelen!
     
  5. laturi

    laturi Guest

    Tos kaverilla on tollanen psp. Se sanoo et siihen ei oikeen elokuvat mahdu (esim siirtää koneelta psplle). Onko toi tosi juttu
     
  6. Danshaku

    Danshaku Guest

    Tämä taas riippuu siitä, minkä kokoinen muistikortti psp:ssä on ja minkä laatuiseksi elokuva/video on käännetty. Itse käytän pspvideo9 ohjelmaa videoiden kääntämiseen .avi muodosta .mp4 muotoon, ja olen saanut noin 5 tuntia animea ahdettua gigan muistikortille vieläpä katseltavaan laatun. PsP:ssä ei itsessään ole sisäistä muistia, ainakaan minun tietääkseni. .avi videot toki saa toistettua emulaattorilla, mutta tämä vaatii turhan paljon kikkailua mielestäni, ja huonossa tapauksessa mitätöi takuun. Mutta kunnon muistikortilla (512mt - 1gt) niin psp:lle saa mahdutettua yllättävän paljon. Jos ostat Giga packin (jota suosittelen) niin saat mukana 1 gigan muistikortin ja muut tarvittavat piuhat ja vastaavat.

    EDIT: typo
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 16.01.2006
  7. portable

    portable Member

    Liittynyt:
    01.02.2006
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse ostin oman psp:ni 1.9 heti kun se tuli myyntiin suomessa. Erittäin tyytyväinen olen ollut. Vieläkään en oo saanu sijoitettua pelejä/muistikorttia :(. Näyttö on terävää ja grafiikka parasta ;). Mikäs tässä supernintendoa pelaillessa.
     

Jaa tämä sivu