1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

SONY DVP - NS305

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi KaipeMc 22.10.2003.

  1. KaipeMc

    KaipeMc Member

    Liittynyt:
    28.08.2003
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olisiko kellään teistä tietoa tästä, kun lukemani mukaan tämän soittimen pitäisi toistaa SVCD:itä mutta kun ei, lue sanovat että uudemmalla firmwarella varustettuna lukee vaikka lihapullia. Saako tuon uuden firmwaren ajettua itse koneeseen vai pitääkö mennä rääpimään naamaa sonylle vai jollekin muulle?? Aika vitt##aista toimintaa Sonylta, että sama mutta uudempi soitin toistaa enemmän kuin muutaman kk:n vanhempi. Ei olisi hirveästi kiinnostusta alkaa raahata soitinta ympäri kylää!! Onko kellään muulla kokemusta tästä Sonyn suoranaisesta VITTUILUSTA!!!???
     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  4. fog

    fog Guest

    Sony aiheesta on täällä ennenkin keskusteltu .
    Sonyn dvd pyöritin on tosi valikoiva levyjen suhteen kyllä sinä komeasti lukee vcd mutta ei se niitä kuitenkaan soita. Itte hairahdin ostamaan laitteen ja kotiin päästyäni kokeilin vcd (viittä eriä) levyä ja kone vaan totesi että levy on likainen .Paska peli vein sen kauppaan takasin ja sanoin että tää ei vakuuttanu mua ei pyöriny vcd vaikka luvattiin ,johon kauppias sano että et oo ensimmäinen joka palauttaa laitteen kyseisen ominaisuuden puutteen vuoksi. Sitten se sano mulle että osta pioneeri niin alkaa vcd levyt toimiin ja ei äijä turhia kehunu, nyt mulla on pioneeri eikä oo ollu mitään ongelmia toimii vcd svcd ja muut mitkä tarviikin :)
     
  5. KaipeMc

    KaipeMc Member

    Liittynyt:
    28.08.2003
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla taas toimii VCD:t ihan moitteetomasti mutta SVCD:t ei ota toimiakseen! Täytyy varmaan ruveta kiikuttamaan soitinta johonkin Sonyn huoltoon kuten tuolla dvdrhelp.com sivustoilla neuvottiin! Muuten ihan hyvä soitin ei huvittaisi vaihtaa ja eikä olisi kyllä hintaakaan.
     
  6. zeppo

    zeppo Member

    Liittynyt:
    20.06.2002
    Viestejä:
    67
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Meikäläisen ohjekirjan mukaan ei tue SVCD:tä.
    VCD toimii moitteetta.


     
  7. KaipeMc

    KaipeMc Member

    Liittynyt:
    28.08.2003
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    pitais soittaa sit, kun ottaa firmware päivityksen siihen vempeleeseen lukemani mukaan sonyn huolto tekisi näitä. En oo kyllä kysyny viä??
     
  8. Adder_78

    Adder_78 Guest

    Sonyyn isoja kiviä sisään ja lampeen... tilalle Pioneer. :eek:)
     
  9. KaipeMc

    KaipeMc Member

    Liittynyt:
    28.08.2003
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Adder_78 säpä sen sanoit!!
     
  10. Peltsu

    Peltsu Guest

    Itsellä Sony DVP-NS330 ja se kyllä syö kaikki levyt: (x)vcd, (x)svcd(cvd eikä svcd tekstit toimi)
    mp3 vbr
    dvd-r(rw), dvd+r(rw)
    dvd-video.
    Vehje ei ole soittanut dvd-mp3 eikä unauthoroitua mpeg(vcd) levyä(vissiin luxor 99€ gigantista soittaa nämäkin).
     

Jaa tämä sivu