Sony DRU 510A ja Digital Promotionsin DVD-R levyt

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi miti 06.06.2003.

1. miti

miti Guest

Hankin muutama päivä sitten Sony DRU 510A-polttavan ja nyt pitäis saada siihen levyjä mahdollisimman edukkaasti. Olen ymmärtänyt, että Digital Promotions on ulkomaisista mestoista sieltä luotettavimmasta päästä ja niinpä olen ajatellut tilata sieltä levysatsin (DVD-R, luultavasti 4 kpl 25 levyn tuubia). Tietenkin tässä ollaan hakemassa mahdollisimman hyvän hinta/laatusuhteen omaavia kiekkoja... Onko kellään tietoa, että mitkä levyt toimivat tuon aseman kanssa. Myös linkki paikkaan, mistä löytyy infoa ko. aseman levy-yhteensopivuudesta olisi tervetullut. Olen tähän mennessä kokeillut ainoastaan datan polttoa HP:n DVD+R & DVD+RW aihioilla ja ongelmia ei ole ollut.

T: miti

ps. Myös tiedot Digital Promotionsin DVD-R levyjen yhteensopivuudesta Sonyn DRU 500-mallin kanssa voisi olla kiinnostavaa kuulla. Vai voiko olettaa edes suuntaa-antavasti, että uudemmassa mallissa toimisivat samat levyt, kuin mitkä pelittävät vanhemmassa asemassa?

2.  
  3. Jake

Jake Active member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    Täältä löytyy tietoa Sonyn asemista: http://sony.storagesupport.com/dvdrw/index.htm
    Itse omistan vanhemman mallin mutta luulisin että median suhteen ne on samanlaisia jos uusin firmware on päivitetty vanhempaan versioon.
    Tuolta mun sivulta löydät vanhemmalle asema versiolle toimivaksi todettua mediaa..

4. eemelietu

eemelietu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minulla ei ainakaan toimi DRU-500 ax:ssa (firmware 2.0f) Datawriten 4x-levyt joissa on punainen päällyste.Muut levyt on tähän asti pelanneet. Kuulemma noiden pitäisi toimia mutta eipä siltä näytä

Jaa tämä sivu