Olen yrittänyt polttaa asemalla 800mb:n CDitä, mutta eivätpä ole toimineet. Nyt olen jotenkin saanut semmoisen käsityksen, että firmwaren päivitys voisi auttaa tähän asiaan. Pitääkö se paikkaansa? Ja jos pitää, niin olisi kiva saada ohjeita sen päivitykseen. Olen jo ladannut sonyn sivuilta uusimman firmwaren, mutta en uskaltanut sitä alkaa asentamaan kun olen niin ymmärtänyt, että se voi väärintehtynä johtaa jopa aseman rikkoutumiseen.
No kertokaa ny ees että voiko se päivitys saada noi 800mb:n levyt toimiin. Ku muuten toimii toi asema hyvin ni en viittis turhaan alkaa päivittään.
Eikö kukaan ole kokeillut noita, entäs muuten onnistuuko päivitys yleensä hyvin? Onko se dma-siirron poistaminen tehtävä ehdottomasti? Mikä voi mennä vikaan, "kuoleeko" asema jos ei onnistu?
eikös siellä sonyn sivuilla ole ohje, miten homma kuuluu tehdä tai jos se on paketissa, niin yleensä sen mukana tulee info.txt tai readme.txt. Siinä on selvät ohjeet, miten pitää menetellä. Aina on vaara olemassa, että se epäonnistuu, esim. kesken asennuksen tulee vaikka sähkökatko ja se siitä asemasta. Tosin riski on aika pieni enkä ole tainnut kuin yhteen tapaukseen törmätä, missä asema on mennyt käyttökelvottomaksi.